Kongo
Men gasa sa jag!!!
Japp , då var det än en gång dags att bjuda in till bira och SKA ut på Fredag, och vill självklart ha med mina homies från UaRR! Kan tyvärr inte Joina kväll, men som sagt, PÅ fredag dags att bli
Kongo skrev:Japp , då var det än en gång dags att bjuda in till bira och SKA ut på Fredag, och vill självklart ha med mina homies från UaRR! Kan tyvärr inte Joina kväll, men som sagt, PÅ fredag dags att bli
zeal skrev:hehe.. kongo .. dags att se över trickandet !?
zeal skrev:hehe.. kongo .. dags att se över trickandet !?
tykcer det är ständigt nya fredagsöltrådar ifrån dig.. *s*
eller du kanske bara vill visa upp nya kissen ?
ska se hur det lutar på fredag.. men. en öl är ju aldrig fel.
/z
Då jag har blivit omvänd till muslim efter all uppmärksamhet av den otroligt proffsiga musikvideo,nominerad till fyra Kurdstatyetter i VM i Kurdfilm,har jag således slutat dricka alkohol,men joinar nog upp ändå med en fet BRAJJA iställetKongo skrev:Apapapap! Kan meddela dig ditt sääällspäck att Kongo har varit torrlagd i TRE(3) VECKOR!
DU är INTE bjuden! (Skojade, självklart får även du komma lilla sälkuten! )
Kongo skrev:Apapapap! Kan meddela dig ditt sääällspäck att Kongo har varit torrlagd i TRE(3) VECKOR!
DU är INTE bjuden! (Skojade, självklart får även du komma lilla sälkuten! )
Tinatjejen skrev:Era levrar kommer vara lika små som russinen i Kellogg's Fruit paketen, till nästa säsong.
Förstorad lever... Det måste ju innebära att man lever stortSimba skrev:Små??? Den växer ju med uppgiften som vissa andra organ...
Jasså? som biceps då t.ex.?Simba skrev:Små??? Den växer ju med uppgiften som vissa andra organ...
Tinatjejen skrev:Jasså? som biceps då t.ex.?
M:et skrev:Jag ska ta ut avdelningen på lite mat och öl på fredag.
Penguin skrev:Menar du att du och dina medinterner ska få gå ut en fredagskväll under översyn av männen i vita rockar alltså? Bäst att hålla sig hemma alltså.
Kongo skrev:Till eder som äro inresserade af intagande af alkohol om fredagsafton:
Kan någon av eder högt ärade URRmelemmar tänkas att vara värd för festitieterna innan? Undertecknads samboende skola nämligen upp i ottan för att utföra sitt dagsverke om lördagen.
Vi kan i nödgat fall förpassa våra lekamen till Johannes , som äro välbekant för många af eder, han bor i centrala delar af Upsala, betänk dock att den nyss nämde äro inkvarterad i en mycket liten lägenhet och det kan således bli trångbott.
--------------------------------------------------------------------------
Häng me' nu slapptaskar!!
//Kongo
Kreuger skrev:speciellt kvinnliga sådana =)
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |