Fredagsöl?

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Japp , då var det än en gång dags att bjuda in till bira och :yoparty SKA ut på Fredag, och vill självklart ha med mina homies från UaRR! Kan tyvärr inte Joina kväll, men som sagt, PÅ fredag dags att bli :banana :banana :yoparty :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Kongo skrev:
Japp , då var det än en gång dags att bjuda in till bira och :yoparty SKA ut på Fredag, och vill självklart ha med mina homies från UaRR! Kan tyvärr inte Joina kväll, men som sagt, PÅ fredag dags att bli :banana :banana :yoparty :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar

hehe.. kongo .. dags att se över trickandet !? :va
tykcer det är ständigt nya fredagsöltrådar ifrån dig.. *s*
eller du kanske bara vill visa upp nya kissen ? :tungan

ska se hur det lutar på fredag.. men. en öl är ju aldrig fel.

/z

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
zeal skrev:
hehe.. kongo .. dags att se över trickandet !? :va
tykcer det är ständigt nya fredagsöltrådar ifrån dig.. *s*
eller du kanske bara vill visa upp nya kissen ? :tungan

ska se hur det lutar på fredag.. men. en öl är ju aldrig fel.

/z

Apapapap! Kan meddela dig ditt sääällspäck att Kongo har varit torrlagd i TRE(3) VECKOR! :arsele
DU är INTE bjuden! (Skojade, självklart får även du komma lilla sälkuten! :fyllisar )

Yammaretta

to ride or not to ride...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 -05
.

Kongo skrev:
Apapapap! Kan meddela dig ditt sääällspäck att Kongo har varit torrlagd i TRE(3) VECKOR! :arsele
DU är INTE bjuden! (Skojade, självklart får även du komma lilla sälkuten! :fyllisar )
Då jag har blivit omvänd till muslim efter all uppmärksamhet av den otroligt proffsiga musikvideo,nominerad till fyra Kurdstatyetter i VM i Kurdfilm,har jag således slutat dricka alkohol,men joinar nog upp ändå med en fet BRAJJA istället :rofl
He he....nej men skämt å sido jag kan tänkas öla lite men dyker nog upp lite senare efter f-bolls träningen! :yoparty

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Kongo skrev:

:fatta! =) :tummenupp :fyllisar :lol
ska se.. om jag orkar ;p
/z

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Era levrar kommer vara lika små som russinen i Kellogg's Fruit paketen, till nästa säsong. :D

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Tinatjejen skrev:
Era levrar kommer vara lika små som russinen i Kellogg's Fruit paketen, till nästa säsong. :D

Små??? Den växer ju med uppgiften som vissa andra organ...

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Till eder som äro inresserade af intagande af alkohol om fredagsafton:

Kan någon av eder högt ärade URRmelemmar tänkas att vara värd för festitieterna innan? Undertecknads samboende skola nämligen upp i ottan för att utföra sitt dagsverke om lördagen.

Vi kan i nödgat fall förpassa våra lekamen till Johannes , som äro välbekant för många af eder, han bor i centrala delar af Upsala, betänk dock att den nyss nämde äro inkvarterad i en mycket liten lägenhet och det kan således bli trångbott.
--------------------------------------------------------------------------
Häng me' nu slapptaskar!! :yoparty :banana :fyllisar :fyllisar :yoparty :yoparty :fyllisar
//Kongo

Last edited:

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Jag ska ta ut avdelningen på lite mat och öl på fredag.
Men vi ska givetvis gå ut efteråt :fyllisar
Vi hörs på kvällen

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
M:et skrev:
Jag ska ta ut avdelningen på lite mat och öl på fredag.

Menar du att du och dina medinterner ska få gå ut en fredagskväll under översyn av männen i vita rockar alltså? Bäst att hålla sig hemma alltså. :eek:

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Penguin skrev:
Menar du att du och dina medinterner ska få gå ut en fredagskväll under översyn av männen i vita rockar alltså? Bäst att hålla sig hemma alltså. :eek:

Det är lugnt, jag håller koll på dem alla :gnissla

Och faktiskt, jag har fått höra att jag är söt i vit rock :Bugar
(iofs hade jag kortbrallor under så det såg ut som jag hade kjol men jag märkte ingen ironi alls när hon sa det, eller...hmmm :huvet )

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Kongo skrev:
Till eder som äro inresserade af intagande af alkohol om fredagsafton:

Kan någon av eder högt ärade URRmelemmar tänkas att vara värd för festitieterna innan? Undertecknads samboende skola nämligen upp i ottan för att utföra sitt dagsverke om lördagen.

Vi kan i nödgat fall förpassa våra lekamen till Johannes , som äro välbekant för många af eder, han bor i centrala delar af Upsala, betänk dock att den nyss nämde äro inkvarterad i en mycket liten lägenhet och det kan således bli trångbott.
--------------------------------------------------------------------------
Häng me' nu slapptaskar!!
//Kongo

Men Kongo då, du kan ju inte låta fruntimmret förstöra festen!! :kocko
Självklart kan vi vara hos mig, :yoparty här är det inte ett dugg trångt :tummenupp , alla som vill komma är välkommna, man får även ta med kompisar och speciellt kvinnliga :tuttar sådana =) :Bugar

Om det är någon som inte hittar eller är nyfiken på något är det bara att skriva eller ringa. Är väl bäst att sätta datorn på tankning av hårdrock nu så det finns lite att lyssna på som duger åt Kongo :7peta

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
Inte omöjligt att jag hakar på ikväll också :hej Fast jag vet först i eftermiddag. Jag ringer nån eller nåt, det ordnar sig :3freak

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...