Fredagsöl?

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Kreuger skrev:
Men Kongo då, du kan ju inte låta fruntimmret förstöra festen!! :kocko
Självklart kan vi vara hos mig, :yoparty här är det inte ett dugg trångt :tummenupp , alla som vill komma är välkommna, man får även ta med kompisar och speciellt kvinnliga sådana =) :Bugar

Om det är någon som inte hittar eller är nyfiken på något är det bara att skriva eller ringa. Är väl bäst att sätta datorn på tankning av hårdrock nu så det finns lite att lyssna på som duger åt Kongo

Var fan bor han då? (Läses med bred norrlands dialekt)
In't fan hitt ja te dig? Men vi får väl hörs på håmåfånen! Och TANKA HEM MACHINE HEAD's nya, då blir det :yoparty :yoparty :banana :fyllisar :fyllisar

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
För er som inte har vart här på fest förut :7peta (lär ju inte vara så många) så bor jag iaf nästan granne med Kongo (vilket han borde veta) :kocko

Adressen är Ferlinsgatan 1a. Om man fortsätter Gamla Uppsalagatan upp från Heidenstam förbi där Kongo bor och upp mot Nyby är det ca 300 meter så ligger det orange tvåvånings tegelhus på höger sida. De första två är tillbyggda med en tredje våning uppepå men inte sista huset som jag bor i. Jag har hörnlägenheten med balkong längst ut. Om du passerar under kraftledningen och kommer till en liten rondell så har du åkt för långt. Vid problem är det bara att ringa. Nummret finns i listan men för er lata jävlar är det 073-6268082

Nu ska jag ladda hem lite musik åt Kongo :banana

Jag kommer att ha ett träningspass på gymmet kl 18 till 19 så jag är inte hemma förränn 1930 men då är alla välkommna :yoparty . Om det är någon som känner för att ladda inför ölandet genom att vara med på ett Box-pass så är det bara att hojta!

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Såhär såg jag, M:et och Tony ut på Halloweenfesten senast....

Bifogat

• 031101Halloween 026_mindre.jpg
    031101Halloween 026_mindre.jpg
    58.7 KB · Visningar: 40

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
Kan inte dyka upp hos Krueger ikväll som det ser ut :( Men ni ska väl ut senare? Vart och när ungefär tror ni? Kanske hänger på dit isf. :fyllisar

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Mörkrets furste

Kreuger skrev:
Såhär såg jag, M:et och Tony ut på Halloweenfesten senast....

Ser ut som om jag har "blodsbröder" där ute nånstans.Då kanske ni vet att de e beelsebub som styr å ställer där det är "som varmast"

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...