fredagsbus

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
fredagsbus/kväll

tja alla glada. det ska tydligen va asbra väder p¨å fredag tänkte om det va nån som va sugen på att dra ut å köra lite runt i stan på kvällen?

Last edited by a moderator:

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
r matte skrev:
2128963 tja alla glada. det ska tydligen va asbra väder p¨å fredag tänkte om det va nån som va sugen på att dra ut å köra lite runt i stan på kvällen?

Har du fått VaLLeinfluensa?? Det är ju den bästa dagen på veckan!!! Så fort hojen dyker upp så blir fredagarna en helig kväll :pannkyss Vi brukade träffas vid 21.00 och sedan dra runt och ja..justdet :cool:

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
VaLLe skrev:
2129453 Har du fått VaLLeinfluensa?? Det är ju den bästa dagen på veckan!!! Så fort hojen dyker upp så blir fredagarna en helig kväll :pannkyss Vi brukade träffas vid 21.00 och sedan dra runt och ja..justdet :cool:
¨

kanon. då får vi hoppas att smhi har rätt om vädret.

FredR1k

www.hojdack.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6+yz426+wr450
r matte skrev:
2131255 självklart du ska med. tror man samlas på station

poll?

Jag kommer om någon kan hjälpa mig med att komma på en bra ursäkt varför jag åker via stan till besiktningen som är i Sala på lördag :tummenupp :D

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
FredR1k skrev:
2131369 poll?

Jag kommer om någon kan hjälpa mig med att komma på en bra ursäkt varför jag åker via stan till besiktningen som är i Sala på lördag :tummenupp :D

Inga pollar :huvet Fredagskvällar nere på stationen, vid den stora parkeringen längs ner till vänster vid betong väggen :va samling brukar vara vid 21.00 och slutar vid 01.00

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Elrulle
FredR1k skrev:
2131369 poll?

För man får väl åka fram och tillbaka till verkstan också?

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
härligt värkar bli några stycken. :tummenupp jag tänkte ta med mig intercomen om det är nån mer som har kan det ju va kul att snacka lite under körningen :)

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
BSA 350 -30.
1) Du har åkt från Pirkkolampiloppi och du åkte i tid för att hinna till besiktningen.
2) Du har damp och tyvärr så dåligt lokalsinne att det tar ett dygn att hitta dit - och ytterligare ett att hitta hem.
3) Du har tagit fel på dag och har så långt hem att det var smartare att stanna kvar i stan - kortaste vägen till besiktningen
4) Du håller bara på att provköra i samband med reparation - om och om igen.
5) Du har närminne som en guldfisk och glömmer hela tiden bort när bilprovningen öppnar.
6) Du har lokal epilepsi i högra handleden och kunde inte sluta rycka i gashandtaget.
7) Du är mörkrädd och försökte åka ifrån din egen skugga.
8) Den jävla besiktningsmannen ljög och sa att det var nattöppet.
9) Du går i sömnen, men är för lat för att gå.
10) Du har druckit och man får ju inte köra bil på fyllan.

FredR1k skrev:
2131369 poll?

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Funatic skrev:
2134372 1) Du har åkt från Pirkkolampiloppi och du åkte i tid för att hinna till besiktningen.
2) Du har damp och tyvärr så dåligt lokalsinne att det tar ett dygn att hitta dit - och ytterligare ett att hitta hem.
3) Du har tagit fel på dag och har så långt hem att det var smartare att stanna kvar i stan - kortaste vägen till besiktningen
5) Du har närminne som en guldfisk och glömmer hela tiden bort när bilprovningen öppnar.
6) Du har lokal epilepsi i högra handleden och kunde inte sluta rycka i gashandtaget.

11 Du är kissnödig och letar efter en offentlig toalett

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
danjel skrev:
2134551 members only eller är det lugnt om man kikar förbi ett tag? :)

Fredags kvällar är en test för blivande medlemmar ifall du passar hos oss :tungan (Cityringen på 45 sekunder)

FredR1k

www.hojdack.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6+yz426+wr450
Funatic skrev:
2134372 1) Du har åkt från Pirkkolampiloppi och du åkte i tid för att hinna till besiktningen.

Hehe jag skriver ut :tummenupp

Eller så tar jag motarden :3freak

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
Denna tråd blir en sticky....glöm inte att skriva datum innan varje Fredag så man vet :va

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln