supermoppe
Men i min värld...
Då var det dags igen. Nån mer som ska ut ikväll och brassa? Jag är vid stationen kl 21.00
Då var det dags igen. Nån mer som ska ut ikväll och brassa? Jag är vid stationen kl 21.00
Optimistkonsult AB har agerat igen. Hinner inte få ihop det sista på hojen till kvällen.
Blir åka av i helgen när hojen är ihopsatt. Kanske en aningen säkrare också att åka när det är ljus när allt grus ligger kvar.What a fuck! Jag som precis gick in och ställde på bettan.
Ikväll blir det krogen! men i morgon kan det bli drag.Ikväll blir det åka av. Verkar bli en del motarder.
Ikväll blir det åka av. Verkar bli en del motarder.
Inga problem, bara att hänga med. Brukar inte gå så fort... mest på bakhjulet.Dum fråga kanske vad vet jag Men får en pöjk med Husqvarna 125 åka med er eller skäms ni för mig då? Många motarder i stan men har ingen att åka med.
Inga problem, bara att hänga med. Brukar inte gå så fort... mest på bakhjulet.
Jag anlitade Optimistkonsult AB denna veckan tyvärr, så jag hinner inte klart till helgen.2932679Då var det dags igen. Nån mer som ska ut ikväll? Passar på att bifoga länken på ego-rullen från förra fredagen.
http://www.youtube.com/watch?v=D28-InTobPY
Det blev en spännande kväll.
Det blev en spännande kväll.
Var det du som wheeeelade framför snuten eller...............
Mr. Harry himself stog precis bakom när vi rödljureisade lite. Som vanligt blev det mig dom stoppade. Han var arg och sa att han kunde ta varendas körkort för att vi slangade men vad jag vet så var det inget som hade slangat just då.Nu blev man nyfiken, vad har hänt?
Mr. Harry himself stog precis bakom när vi rödljureisade lite. Som vanligt blev det mig dom stoppade. Han var arg och sa att han kunde ta varendas körkort för att vi slangade men vad jag vet så var det inget som hade slangat just då.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|