Fria till flickvän

Strongliquid

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
Scott.
Fråga om hon i framtiden vill bli din ex-fru. Då borde hon fatta vad du vill i nutiden.

bitter&twisted

The paranoids are after me
Gick med
17 Jul 2010
Hoj
En förklädd äventyrshoj
Det kan nog vara dumt att spexa till det för mycket, typ lägga ringen i champagneglaset eller gömma den i efterrätten. Trist att bita sönder en tand eller behöva gräva efter ringen i toan dagen efter, ganska oromantiskt också...
Tycker du att det är tråkigt att bara bedyra din kärlek för henne och sen fria kan du ju sätta upp lappar på stan, den vägen ni kommer att gå, där det står meddelanden till henne (typ att hon är fantastisk och hur mycket du tycker om henne) sista lappen har DU tillsammans med ringen. Eller så kan du ju köpa tårtgelé och skriva "gift dig med mig!" över bröstet.
Tappa nåt på golvet när ni sitter och äter middag och kryp runt och "leta" på golvet tills hon börjar skämmas och dyk sedan upp bredvid henne (på knä förstås) och fria.

Det går nog bra det där ska du se :tummenupp

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Hm. Lite udda problem. :D :krama
En del gillar överrskningar. Jag är INTE en av dem. Gillar din sambo överraskningar? Är svaret ja, så kör hårt! Om inte så ta't lungt. Låt samtalet utveckla sig i "rätt" riktning så att hon är med på tåget...
Min älskade make har under åren kläckt ur sig en och annan underbar sak, som jag glatt garvat åt efteråt. Men tack och lov så fixade han frieriet helt rätt! :tummenupp :kär :krama
Du känner din tjej, strula inte till en viktig dag bara för andra gör si eller så. Du känner henne...

PS. Han stod tack och lov INTE på knä. Det hade varit jävligt pinsamt. Inte min grej. :rodnar Gillar din tjej teatereffekter? I så fall: kör hårt, och ner på knä.
Du vet bäst! :rock Lycka till! :banana

TLS

Nabbedäck
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
390, 570, 660, 1300
Lista ut hur mycket du är värd, ge henne hälften och ringen och spring sen så snabbt du kan därifrån och gläd dig åt att ditt livs största misstag bara kostade pengar och inte utsatte dig för år av lidande också som det normalt gör.

VemSara

Guest
Känn efter hur hon vill ha det och vad hon gillar. Det är viktigast att du har funderat själv och inte snott någon youtubestjärnas ide.

Har ni pratat om förlovning tidigare så har hon garanterat hintat om vad hon gillat.

..eller så gömmer du ringen under förhuden och låter henne leta diamanter. :D

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
Bejaka det moderna IT sammhället vi lever i idag.
Knata iväg från den romantiska middagen med ursäkten att du måste diarrélackera toaletten. Väl inne på muggen skickar du ett medelande till henne på telefonen (som hon förmodligen redan pillar på) där det står "det blir nog inte bättre än så här, ska vi gifta oss?"

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Aaww. :)
Lite sent ute bara, jag har redan hittat ett gäng diamanter. ;)

Är nog lika så bra det, hade varit lite knivigt att förklara för flickvännen att jag ska gifta mig med en annan tjej. :rolleyes:
Jag får ge henne en gruvhjälm och se om hon kan hitta några diamanter själv istället.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Fejka en hjärtattack och när du är nere på golvet frågar du om hon vill byta bjöja på dig när du blir gammal.

Mr Woland

Glenn
Gick med
14 Aug 2009
Hoj
R1250GSA
Krångla inte till det i onödan framför allt.

Gråt gärna en skvätt efteråt, brukar alltid uppskattas ;)

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Först klubba, sen ligga.... Sen fria......... För maximal framgång, i just den ordningen.

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha