Frigolithjon på Bulten idag 090919

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
Jag samt 2 polare (dom får välja själva om dom vill skriva här i tråden senare) vart omkörda av ett riktigt jon på vad jag tror var en Triumph Rocket på bulten idag.

Han körde i jeans, röd/vit skinjacka, inga handskar.

Efter att han kört om mig fortsatte han att köra om bilar i skymda kurvor! om han skulle fått möte skulle han garanterat tagit med sig någon annan i kraschen

Polaren kör om en bil och när han svänger tillbaks till sin fil kommer frigolitjonet och kör om han på insidan, ca 30cm ifrån han :huvet

När vi sedan står i fottokurvan när ambulansen plockar upp han med brutet nyckelben kommer frigolitjonet igen och kör om en bil precis innan nästa högerkurva :huvet

Vart vill jag komma....... måste bara skriva av mig lite.... om han med triumphen dör skiter jag fullständigt i, vore nästan säkrast för oss andra... men när han kör som han gör utan att tänka på konsekvenserna av hans körning....... nä fyfan :gnissla:huvet:död

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Han körde om mig i utgången på rondellen i Vårsta, när jag var på väg mot Skansundet till i bil. Jag hann aldrig se honom i backspegeln, men han fanns inte i närområdet när jag kom in i rondellen iaf. Men vips så small det bara till så drog han om, med skapligt nära till både omkörda och mötande. Sen klöpp han nästa i kurvan igen.

Men vi måste ju ha sett fel, det är ju bara unga killar på sporthoj som kör som idioter i trafiken, väl?

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
han körde om mig i utgången på rondellen i vårsta, när jag var på väg mot skansundet till i bil. Jag hann aldrig se honom i backspegeln, men han fanns inte i närområdet när jag kom in i rondellen iaf. Men vips så small det bara till så drog han om, med skapligt nära till både omkörda och mötande. Sen klöpp han nästa i kurvan igen.

Men vi måste ju ha sett fel, det är ju bara unga killar på sporthoj som kör som idioter i trafiken, väl?

:d:d:d:d

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
Kanske? Ingen triumph va, guldvingemotor tyckte jag mig höra.
hjon.jpg

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
En av tusen, du kommer troligtvis stöta på flera knäpphuvuden när du är ute och kör. Ovanligt med en Triumph glidarraketförare att bete sig så här måste jag dock säga.

N/A

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2008
Hoj
SP-1
Jag hänger inte med riktigt, det finns flera "han". Vem körde av och bröt nyckelbenet?

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Han har ju en sexa jue, går som fan på Bulten.

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
Jag hänger inte med riktigt, det finns flera "han". Vem körde av och bröt nyckelbenet?

hehe lite otydligt, det var en sporthojsförare som hade gått av och brutit nyckelbenet tidigare, satt och väntade på ambulansen.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka