För att inte tala om olagligt och kört med försäkringen om du råkar ut för en olycka. Samma sak med hjälmfäste för kameror... TRUST ME! Jag vet!
För att inte tala om olagligt och kört med försäkringen om du råkar ut för en olycka. Samma sak med hjälmfäste för kameror... TRUST ME! Jag vet!
De är ganska gay och moppefucko, fast de är bara min åsikt...
Kan du utveckla det där?
Varför är Schumacher lätt krasslig numera? Jo, i hög grad p.g.a. hjälmkameran.
Tror ni att försäkringsbolagen kommer välja att inte titta på detta som ett sätt att snåla på ersättningar framöver...?
När en annan var ung så fick man höra att en hjälm skulle implodera om man satte dit ett klistermärke. Nu tycks folk tro att det är riskfritt att montera dit en stor metallklump utanpå den...
Varför är Schumacher lätt krasslig numera? Jo, i hög grad p.g.a. hjälmkameran.
Tror ni att försäkringsbolagen kommer välja att inte titta på detta som ett sätt att snåla på ersättningar framöver...?
När en annan var ung så fick man höra att en hjälm skulle implodera om man satte dit ett klistermärke. Nu tycks folk tro att det är riskfritt att montera dit en stor metallklump utanpå den...
Är din frisyr gjord i metall? häftigt
Jag vet inget om Nash erfarenheter, men en skyddshjälm är godkänd i ett visst utförande och modifieras den på något sätt upphör den att vara en skyddshjälm, vilket betyder att man ur laglig synvinkel i princip åker utan hjälm (ej godkänd).Min fråga till Nash om han kunde utveckla sitt uttalande handlade inte om kamerafästen eller andra påklistrade tillbehör har en inverkan på hjälmens prestande. Utan den handlade om att jag ville veta mer om hans erfarenheter om att det är olagligt och kört med försäkringen vid en olycka.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|