Frisyr tråden.

Espen

Medlem
Gick med
26 Oct 2003
Ort
Stavanger, Norge
Hoj
Speed Triple R -15
Biturbo skrev:
2349648 Frisyr.. Bah...

Det är för tjejer å homos!

Själv är man len som ett nypudrat barnarsle!

En snabb fråga... börjar bli innerligt trött på det j*vla handtaget på mach3 hyveln! Har för mig att du vart rakad ett bra tag... använder du något speciellt "handtag" till hyveln.

Jag har nämligen hört att det ska finnas speciella handtag, gjorda för just huvudet?
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
KalleNorton skrev:
2349628 På första bilden är du sjukt lik lillebrodern (han som blir skjuten i slutet) i amercan history X! :D

:whitetrashskinhead
Inte sett american history x ska göra det nån gång... Men det är bland annat därför jag inte har den frisyren...

Barrett: hår växer.. Dock så hade jag ingen iriterande fotograf i närheten innan.

Nej pallrar mig i väg till nån frisör imorn, får se vad dom kommer på..
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
prulle skrev:
2349932
Barrett: hår växer.. Dock så hade jag ingen iriterande fotograf i närheten innan. QUOTE]

Ja. Jag klipper mig oftast inte mer än 1-2 gång per vecka. Det är inte många minuters jobb. På bilderna måste det gått minst en månad sen du klippte dig om du verkligen rakade dig. Ganska orelevanta bilder hur som helst. :pannkyss
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Barrett skrev:
2349942
prulle skrev:
2349932
Barrett: hår växer.. Dock så hade jag ingen iriterande fotograf i närheten innan. QUOTE]

Ja. Jag klipper mig oftast inte mer än 1-2 gång per vecka. Det är inte många minuters jobb. På bilderna måste det gått minst en månad sen du klippte dig om du verkligen rakade dig. Ganska orelevanta bilder hur som helst. :pannkyss
Nja hade gått 3 veckor har jag för mig. Har extremt tjokt hår och det växer som ogräss..

Väldigt hitta inget bättre, ville bara visa att det ser ut som skit :hihi
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Espen skrev:
2349840 En snabb fråga... börjar bli innerligt trött på det j*vla handtaget på mach3 hyveln! Har för mig att du vart rakad ett bra tag... använder du något speciellt "handtag" till hyveln.

Jag har nämligen hört att det ska finnas speciella handtag, gjorda för just huvudet?

Ingen aning. jag kör med vanlig hyvel. Funkar bra. Rakar mig varannan dag.
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Jag har varit helrakad sedan -93 and aj äm näver gåing bäck! Hårt är onödigt. jag är väl ingen apa heller?:tomten

[edit] knappast svar på din tråd men vafan.. :crash
 

*Micke*

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2005
Ort
Stockaryd
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K5
Gör något kul å ovanligt! Ju mer utmärkande destå bättre, fan vet inte hur mycke beröm, frågor eller "va fan ha du gjort" som jag fått om min frisyr!

IMG_0330.jpg
 

Morgue

Den är liten men luktar som en stor...
Gick med
26 Apr 2006
Ort
Björklinge... ja, jag vet.
Hoj
Kawasaki tengai 650 bruksare och en SV1000 som väntar på inspiration...
Rakat är bäst, enkelt, praktiskt etc. Snyggt? Skiter väl i vad du tycker om min frilla. Har den för min skull, inte din. Orkar dock inte köra hyvel, kör med en schysst trimmer utan tillsats så blir det nästan lika bra. Slipper ju dessutom "hjälmfrilla", för er som liksom mig inte är posörer utan faktiskt använder hojen dagligen.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top