Fritz tracker....

cEf

Den som bäddar får ligga!
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
Delvis gul å en StorTwin
Tyvärr så försvann de andra bilderna på den när jag bytte dator.....har bara vanliga kort hemma kvar :skitdator

Om det är disken som har pajat (och du har datorn kvar) så kan du kanske rädda några kort med hjälp av ett program som heter Filescavenger

>>Eric

Frippe-HD

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2008
Hoj
Custom
Om det är disken som har pajat (och du har datorn kvar) så kan du kanske rädda några kort med hjälp av ett program som heter Filescavenger

>>Eric

Ok, tack för tipset....men den var visst i tusen bitar innan den åkte på skroten. Vet i fan va som hände..:smasha

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jo, vi låg där innan. Nu har vi flyttat till Sisjön....

Aha, jag gillade miljön där ni låg innan. När jag var i gbg i tjänsten brukade jag knalla bort till er om jag hade lång väntetid på Sthlmståget. Jag tror att jag har träffat dig då, jag handlade lite filter och grejs förra våren och snackade då med en kille i din ålder som bla byggt en annan ball sportster som stod på bottenvåningen. kan det ha varit du?

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Legenden "Bikestreet" i Gbg där hojfirmorna förr låg på rad är nu tyvärr ett minne blott till följd av att området rivs och byggs nytt och renoveras.

Posetivt är dock att de flesta firmor som låg där tidigare öppnat större butikar runt om Gbg.

Tack, det var ju bra att veta, då slipper jag gå dit i onödan nästa gång jag har en timme att slå ihjäl på stationen.

Frippe-HD

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2008
Hoj
Custom
Tack, det var ju bra att veta, då slipper jag gå dit i onödan nästa gång jag har en timme att slå ihjäl på stationen.

Det var nog mackan du pratade med, han fick jobb på volvos racingteam och slutade. Jag började i våras, jag var på HD i Mölndal innan :yoparty

Det var nog mackan du pratade med, han fick jobb på volvos racingteam och slutade. Jag började i våras, jag var på HD i Mölndal innan :yoparty

Har du gott om tid, nästa gång är du välkommen ut till oss. Fasy det är en liten bit att åka tyvärr.....

Last edited:

Dust Buster

IBA #53252
Gick med
30 Jun 2006
Hoj
KTM 990 S Adventure -08
HD Frippes "gamla" Dragstar custom.

Hittade ett par sparade bilder på din gamla pärla.:tummenupp

Bifogat

• hoj1.JPG
    hoj1.JPG
    14.4 KB · Visningar: 216
  • hoj2-800.jpg
    hoj2-800.jpg
    13.9 KB · Visningar: 220

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Aha, jag gillade miljön där ni låg innan. När jag var i gbg i tjänsten brukade jag knalla bort till er om jag hade lång väntetid på Sthlmståget. Jag tror att jag har träffat dig då, jag handlade lite filter och grejs förra våren och snackade då med en kille i din ålder som bla byggt en annan ball sportster som stod på bottenvåningen. kan det ha varit du?

Tänker du på en liten cool med Maxmahataharitexch (?) sving och USD gaffel? Den har varit med i MCM och var riktigt feet, men det var nog runt 2000?

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Trevlig rödljusraket som säkert funkar fint runt Lygnern med.:tummenupp

Hojen i din avatar är det din gamla? Tycker mig känna igen den från en annan tråd, bilder på den och lite info kanske? Den är helt klart ett av de coolaste chopper/hotrod bågar jag sett:yoparty

Jajemän, det är Frippe som har byggt den och jag som köpt den ;) Ska lacka ramen i morgon så den kommer nog ut på vägen i år :)

Sen får jag ju passa på o ta credit för lacken på hans senaste bygge... Eller jag o jag, jag och min polare Ögat... och i detta fallet så var det faktiskt ögat som gjorde allt jobb... men men hehe

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA