Tänk om alla som kör speciellt Bogesund och även Slingerbulten kunde titta ett par 100 gånger på denna filmsnutt så kanske dom som genar i kurvorna inser att just detta är vad som KAN hända dem i framtiden och slutar med detta.
/Fürstenhoff.
Tänk om alla som kör speciellt Bogesund och även Slingerbulten kunde titta ett par 100 gånger på denna filmsnutt så kanske dom som genar i kurvorna inser att just detta är vad som KAN hända dem i framtiden och slutar med detta.
/Fürstenhoff.
Förbannat löjligt sagt!!
Hoppas iaf att dom klarade sig.
Bra anledning till att plastraketerna ska bort från vägarna.
Vad har det med saken att göra? "plastraket" eller "titta jag sitter på en motard och ser ut som att jag skiter" cykel så har man inget på motsatt fil att göra.
PS. Har absolut inget mot motardcyklar men det är löjligt att säga så när det inte handlar om vilken cykel man sitter på.
Bra att du lade till ditt "PS" där. Tankarna började virra runt för att skriva ett otrevligt inlägg
Men precis som du sa: Custom, plastraket, goldwing eller motard spelar ingen som helst roll när det väl smäller (om omständigheterna är desamma)
Hehe, det var ju inget illa menat för jag tycker väldigt mycket om motarder, ja motorcyklar allmänt men ville mer göra en dum kommentar tillbaka. Det handlar som sagt inte om vilken typ av cykel man sitter på, man ska INTE vara på motsatt sida, enkelt.
Jag tycker mest synd om han som blev påkörd...helt oskyldig o så kommer den idioten o blåser rätt in, förbannat osmakligt och idiotiskt kört!!
/Fürstenhoff.
Skulle kunna ske på Bogesundsvägen eller Slingerbulten. Har slutat att åka där. Många som försöker komma i kapp sina polare.
O va fan har det o göra med krocken att dom är Ungrare din Idiot
Du har helt rätt, typ av hoj har inget med saken att göra. Förutom att det är nästan uteslutande bara sporthojar som är inblandade i den här typen av olyckor. Det beror förmodligen på att det oftast sitter en viss typ av förare på sporthojen (vi).Vad har det med saken att göra? "plastraket" eller "titta jag sitter på en motard och ser ut som att jag skiter" cykel så har man inget på motsatt fil att göra.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|