Ja vem gillar inte att köra hoj på Bulten och nu dess utom när dom har lagt ny asfalt i höstas precis lagomt innan ses var över. Men jag håller fullständigt med om att vissa kör som en påse JÄVLA NÖTTER. En massa hjärnceller som inte kan tänka. Angående den aktuella sträckan så har jag också råkat ut för det och jag tackar mina kunskaper för att dom är vad dom är. Jag var ute och åkte på slingerbulten mot Rosenhill och polaren med mindre erfarenhet låg väl c:a 30-50m bakom mig. När jag kommer till en brant kurva som är skymd så går jag ut en bit (fort farande på sista biten av rakan innan kurvan börjar)
i motsatta körfältet om det inte är någon bil där självklart "Dööö".
När väl kurvan börjar ta så bryter jag ner den mot insidan av kurvan. På så vis så kan man hålla mycket hör hastiget i självaste kurvan utan att ta mark på mötes sidan där jag ändå inte vet om det finns något hinder. På så vis ligger jag ganska nära Väggren mitt i kurvan och vid utgången där nästa raka tar vid mitt i mitt fältet. Jag TACKAR som sagt min kunskap för det. För lite efter drygt cenrum på kurvan då jag ser först en bil Helt lungt tänker man väl, men bråkdelen av 100 delen av en sekund senare ser jag en R1a MITT i min del av vägbanan. Vi möttes med några centimeter till godo jag nästan i väggrenen och han mitt på vägen.
TÄNKTE så här och som även polare blev rädd för, tänk om just polaren legat före mig i den kurvan eller att jag själv hade kört lite mer lagligt, polaren höll trots allt sitt avstånd till mig på att fronta denna JÄVLA IDIOTEN. Eller om jag hade suttit i min bil, en buss/Lasbil. Det är ganska lätt att räkna ut om om hade funnits och vad som hade hänt. Men nu fanns inte OM och vi tackar alla för det. IDIOT
NU HAR JAG SÅLT MIN PÄRLA DOC INTE FÖR DESSA TANKAR, MER AV ORSAKEN DEN JÄVLA HÖGA PREMIERN PÅ FÖRSÄKRINGEN. Men när personer som sådana idioter så fattar jag varför premiern är så hög. Kolla bara helgens skörd 3 döda i Mc olyckor runt om i Stockholm. RIP och hoppas det inte blir fler. Kör med insidan nu grabbar och tjejer.