starclassic skrev:Psssst! Det är väääldigt lite rejsing att ha mörkt kåpglas......
QUOTE]
Det är ju det jag säger!![]()
starclassic skrev:Psssst! Det är väääldigt lite rejsing att ha mörkt kåpglas......
Hahahahaaaa!!!StAnger skrev:Hur många riktiga män krävs det för att skruva i en glödlampa...?
...ingen. Låt kärringen diska i mörkret.
fazerfun skrev:tycker du ska vara glad att tanten är intresserad och tydligen har bättre koll än vissa andra...![]()
låt henne fixa kåpglaset så kan väl du laga maten???
![]()
Är du inte klok?? :kocko Kärringgöra har man kärringen för!fazerfun skrev:så kan väl du laga maten???![]()
sandstream skrev:Behöver väl knappast tillägga att originalkåpglaset åker på i morrn
Och det ska komma från killen som kör moppe på banaChris Ash skrev:Det är väl knappast förvånande att Sandstream har svart kåpglas?
Han har även :
*Postat en "Jag har knäskrapat!!!!"-tråd
*Har tröja utanpå skinnstället
*Lagt in ett inlägg i racingforumet om att man ska ha svart visir när det regnar för det ser ballare ut.
Förmodligen har han även en No fear-dekal på den nya hojen.![]()
Det är snyggare och dessutom ett dubbel-bubbel glas så det skyddar bättre från fartvinden#Olsson# skrev:Vad är det för vits med svart glas? Man ser inte igenom och det ser blatte-mod ut. Ta ett par djupa andetag och revidera dina konstnärliga sidor. (Har du fransar också?![]()
Chris Ash skrev:Det är väl knappast förvånande att Sandstream har svart kåpglas?
Han har även :
*Postat en "Jag har knäskrapat!!!!"-tråd
*Har tröja utanpå skinnstället
*Lagt in ett inlägg i racingforumet om att man ska ha svart visir när det regnar för det ser ballare ut.
Förmodligen har han även en No fear-dekal på den nya hojen.![]()
Det händerMandus skrev:Slår vad om att han nångång i bland somnar sked med sin kärring oxå!!
KalleNorton skrev:Är du inte klok?? :kocko Kärringgöra har man kärringen för!
sandstream skrev:Inför den stundande helgen på Gotland Ring tänkte jag kolla om kamerafästet till videokameran passade på nya hojen.
Sån tur hade man ju inte men efter att ha borrat två nya hål satt fästet som en smäck.
Den nya kameran visade sig ha sitt fäste för skruven på ett helt annat ställe än den gamla kameran så det vart till att borra ytterligare ett nytt hål.
När allting är monterat och klart kommer frun ut i garaget och säger att maten är klar.
Hon tar en snabb koll på hojen och säger:
"- Man kommer ju inte att se någonting"
Fruntimmer tänker jag och ska precis börja förklara att kameran filmar genom kåpglaset.
Jag inser dock snabbt vad hon menar... det nya kåpglaset är svart.
UrbanTiger skrev:Det var ju ovanligt korkat av kärringen din :kocko![]()
Ell lagom straff blir att hon inte får någon porrstund när ni går och lägger er. Låt henne vänta i minst 45 minuter![]()
Köpte en hjälmkamera istället så nu är problemet löst och jag kan åka runt med mitt "gayiga" kåpglasPinky skrev:Hur menar du med "svart"? Jag har ett tonat kåpglas på min hoj som jag anser vara av mörkare modell. Blir bra när man filmar igenom..ta en titt här så ser du![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=58218&highlight=gixxer
EDIT: Såg nu att du skrev att det blev randigt genom ditt glas....synd![]()
sandstream skrev:Köpte en hjälmkamera istället så nu är problemet löst och jag kan åka runt med mitt "gayiga" kåpglas![]()
sandstream skrev:Det är snyggare och dessutom ett dubbel-bubbel glas så det skyddar bättre från fartvinden![]()
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |