Frysa ner kladdkaka?

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Pallas Athena skrev:
2076464
Aha! Inte sett det ur det perspektivet :tungan
Du inser att du kommer behöva bjuda mig på din prisbelönta kladdkaka nu va?

Givetvis kan jag göra det.
Problemet är att postgången kommer att göra så kakan troligtvis är oätbar när den kommer fram, enda alternativet är därför att du tar och sparkar dig hit :tungan

Samtidigt måste du inse att du har väldigt mycket tur som överhuvudtaget blir erbjuden att få en smakbit av min delikatess ;)

Toxicity

Snart i ett dike nära dig
Gick med
22 Mar 2006
Hoj
ÄrrSecks nollnoll
mjukis skrev:
2078157 Givetvis kan jag göra det.
Problemet är att postgången kommer att göra så kakan troligtvis är oätbar när den kommer fram, enda alternativet är därför att du tar och sparkar dig hit :tungan

Samtidigt måste du inse att du har väldigt mycket tur som överhuvudtaget blir erbjuden att få en smakbit av min delikatess ;)

:Bugar
Sant!
Herrejäklar vilken god kladdkaka det måste vara, när du vågar locka mig ända till Västervik för att smaka på den :tungan

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Helvete! En tjej startar en tråd om att frysa ner en kladdkaka och den blir FEM sidor lång... Man skulle kunna trott att det va en enkel ja eller nej fråga... :rolleyes: :hihi

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
EBS skrev:
2079583 Helvete! En tjej startar en tråd om att frysa ner en kladdkaka och den blir FEM sidor lång... Man skulle kunna trott att det va en enkel ja eller nej fråga... :rolleyes: :hihi

Den är bara 2 sidor lång! :fatta! (beror på hur man ställt in saker o ting)

Testa att starta en liknande tråd som kille.. 4 inlägg med dumförklaringar sen ere klart.

Vi saknar :tuttar , thats why!

Pallas Athena skrev:
2079517 :Bugar
Sant!
Herrejäklar vilken god kladdkaka det måste vara, när du vågar locka mig ända till Västervik för att smaka på den :tungan

Locka o locka, erbjuder mina tjänster, om du nappar är en annan sak :tungan

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Nursey skrev:
2079642 Du hade inte glomt det i forsta taget :tuttar ... :hihi
Annars menade jag vad min tankelasare thermal sade ovan :)

Får man ta med sig kladdkaka till Scandic? Det är ju liksom det enda kladdet jag är ute efter!

Du är välkommen du oxå, men du bör nog fråga Pallas om det är ok om vi är 3 som delar, men ju fler desto smaskigare.

Toxicity

Gick med
22 Mar 2006
Hoj
ÄrrSecks nollnoll
EBS skrev:
2079583 Helvete! En tjej startar en tråd om att frysa ner en kladdkaka och den blir FEM sidor lång... Man skulle kunna trott att det va en enkel ja eller nej fråga... :rolleyes: :hihi

Haha, eller hur :)
Hade faktiskt nöjt mig med ett sånt svar, men tråden blev ju ganska trevlig ändå :tungan

MikkE

Guest
Käkade en bit av kladdkaka idag på jobbet, tror att jag ska ta en till bit.. DOck hr den vart fryst och ilte lika go som hammabakat..

Toxicity

Gick med
22 Mar 2006
Hoj
ÄrrSecks nollnoll
mjukis skrev:
2079676 Får man ta med sig kladdkaka till Scandic? Det är ju liksom det enda kladdet jag är ute efter!

Du är välkommen du oxå, men du bör nog fråga Pallas om det är ok om vi är 3 som delar, men ju fler desto smaskigare.

Hmm..du får nog baka fler kladdkakor då. Tror inte en räcker.
Men mjukis, med tanke på ditt namn...är du säker på att du klarar av att tillfredsställa TVÅ tjejers behov (av kladdkaka, naturligtvis)?

:rolleyes:

MikkE skrev:
2079838 Käkade en bit av kladdkaka idag på jobbet, tror att jag ska ta en till bit.. DOck hr den vart fryst och ilte lika go som hammabakat..

Mäh..du dissade ju min kladdkaka till förmån för morotskaka :7peta Men nerfryst köpt kladdkaka, det duger minsann..?

MikkE

Guest
Pallas Athena skrev:
Mäh..du dissade ju min kladdkaka till förmån för morotskaka :7peta Men nerfryst köpt kladdkaka, det duger minsann..?
Meen.. jag.. eh.. eh.. Va fan, kom hit så ska jag smaka på kakan ;)

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
EBS skrev:

Du har inte läst tråden om man kan borra ur en popnit va?!

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Pallas Athena skrev:
2079841 Hmm..du får nog baka fler kladdkakor då. Tror inte en räcker.
Men mjukis, med tanke på ditt namn...är du säker på att du klarar av att tillfredsställa TVÅ tjejers behov (av kladdkaka, naturligtvis)?
:rolleyes:

Jag kan´et!

Du har inte den minsta lilla aning...

...om hur det är att tillfredställa TVÅ tjejers behov :näsblod

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...