FUBAR: Öppkörningstid --> 2003-07-02

fireblade

Mitt tjänstefordon är större än ditt...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR954RR -02, Qingqi 125cc scooter -06
gissa vem som hade ÅRETS första uppkörningstiden för MC i E-tuna en tidig morrgon i maj 2000 :fakta

jag ringde till VV varje dag hela januari och och till slut tröttnade de på det och gav mig årets första uppkörningstid i stället.

Ett tips...Ligg på dem bara... visa att du finns...spring gärna dit och dra nån snyfthistoria eller nått så tanterna som sköter bokningen tycker synd om dig och personligen och självmant ringer dig när en tid dyker upp.

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
VTR 1000 Firestorm
Hej
Jag bor i sundsvall och bokade tid för ca 2 veckor sen genom min körskola och fick den 24 juni kuggar man sig då är säsongen körd tyvärr.vv har inte stängt i juli iallafall inte i sundsvall här går dom ner på personal men har öppet hela tiden.
men att man ska behöva vänta mer än 2 veckor på uppkörningstid är skandal med tanke på att sommaren inte är så lång men men det är statligt och borde precis som bilprovningen privatiseras iallafall till viss del.

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
Jag fick vänta nästan två månader till nästa uppkörning (misssa den första, pga av... :mad: ) det accepterade inte jag utan ringde runt i länet och fick uppkörning efter en vecka istället, fast på ett annat ställe.

Så det är mitt tips !!! :tummenupp

KalleBalik

Karata!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag tycker att pickuptrucks är tuffare än hojar
Fick veta nyss att min trafiklärare bokat uppkörning åt mig, mitten av juni blev det, så kuggar man då är det väl bara självmord som gäller.

Majkel

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Xr600 dubbelknas, Bandit 1200
Bandit600 skrev:
Fick min uppkörningstid idag. Körskolan beställde den i förra veckan.
Glatt svarar vägverket 2003-07-02.

Alltså - är dom komplett rubbade, eller tycker dom det är roligt? Det är svårt att känna respekt för så efterblivna människor.

/P

Jag beställde min tid för ca 2v sedan, jag fick uppkörning en dag efter dig ,alltså 07-03.
Det känns fruktansvärt jobbit att vänta så länge. :mad:

Lider med dig :gråta

Majkel

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Xr600 dubbelknas, Bandit 1200
Holger skrev:
Hej
Jag bor i sundsvall och bokade tid för ca 2 veckor sen genom min körskola och fick den 24 juni kuggar man sig då är säsongen körd tyvärr.vv har inte stängt i juli iallafall inte i sundsvall här går dom ner på personal men har öppet hela tiden.
men att man ska behöva vänta mer än 2 veckor på uppkörningstid är skandal med tanke på att sommaren inte är så lång men men det är statligt och borde precis som bilprovningen privatiseras iallafall till viss del.

Vilken körskola går du på??

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...