fake_this99
Ny medlem
Stod och väntade på en person som inte kom, så gick en runda (10 meter) och kollade, och satte mig sen på hojjen direkt. Alla rutiner sattes mao ur spel. Brukar ALLTID kolla så att låset INTE sitter kvar i hjulet, och så att stödet är uppe - innan jag kör iväg.
Men denna gången lyckades jag alltså hoppa över mina rutiner.. =/
Glömde alltså låset i framhjulet..
Men jag hann inte långt. Stod fickparkerad, så påbörjade körningen med extrem försiktighet, och hjulet tog ju stopp direkt, men hojen la sig.. och jag kunde inte hålla emot.
Syns ett litet litet märke längst ut på kopplingshandtaget, och höger framblinkers (original som jag ändå tänkt byta ut). Syns lite lite på den högra handtagskanten. Inga skador på nån kåpa, men när jag rätade upp den så rann det rätt mkt vätska ut ur avtömningsslangen. Vad innebär det? Tyvärr verkade det lite grönt... vad innebär det?
Allting gick alltså i slowmotion.. jag dämpade ju fallet också eftersom jag höll emot rejält.
Vad kan ha hänt? Nåt jag ska/bör kolla? Såg inga skador på bromsoket.
Hoj: Yamaha R1, 2006.
Hyfsat klantig man känner sig..
Men denna gången lyckades jag alltså hoppa över mina rutiner.. =/
Glömde alltså låset i framhjulet..
Men jag hann inte långt. Stod fickparkerad, så påbörjade körningen med extrem försiktighet, och hjulet tog ju stopp direkt, men hojen la sig.. och jag kunde inte hålla emot.
Syns ett litet litet märke längst ut på kopplingshandtaget, och höger framblinkers (original som jag ändå tänkt byta ut). Syns lite lite på den högra handtagskanten. Inga skador på nån kåpa, men när jag rätade upp den så rann det rätt mkt vätska ut ur avtömningsslangen. Vad innebär det? Tyvärr verkade det lite grönt... vad innebär det?
Allting gick alltså i slowmotion.. jag dämpade ju fallet också eftersom jag höll emot rejält.
Vad kan ha hänt? Nåt jag ska/bör kolla? Såg inga skador på bromsoket.
Hoj: Yamaha R1, 2006.
Hyfsat klantig man känner sig..