Fuelmedia i blåsväder för X-treme days 2

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Såg på lokalnyheterna nyss att polisen tydligen va jävligt sugna på att sätta dit dom som spelat in X-treme days 2.

Men om dom inte kan sätta dit dom som spelat in Ghostrider och Getaway in sthlm filmerna så lär det väll inte va nån större risk?
Om man planerat inspelningen osv så var det olagligt, inte annars.

Bara o hoppas att det rinner ut i sanden, Polisen kanske borde prioritera andra brott lite högre istället för att lägga energi på sånt här? :kocko

När har filmen premiär förresten?

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
klart de har lust, men som bekant blir det svårt att i efterhand sätta fast dem.
Sen är det väl ingen getawayfilm heller, vilket imho är en stor skillnad.

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Sätta dit? Jag tror de vill sätta killarna som medverkar :banana

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
HAHAH.. ja det var ju inte oväntat med tanke på att snuten i Gävle haft allmän spanning på alla som kan förknippas med fullmedia :)

Lyckat till grabbar.. Jag hoppas att de inte har nått att komma med.

Chefen Alabama

Nu i delar!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Bläjd -96, dynokit, helsystem Termignoni, K&N
Är det ingen som har rippat inslaget?
Fick ni mycket skit eller?
Dessutom verkar hemsidan ligga nere, kanske inte har något med det att göra iof.

Nalken

Gick med
10 Mar 2003
Hoj
CRF 450
Hoppas det löser sig!
Av dom klipp jag sett så tycker jag att X-treme days II har potential att bli en riktig rökare :tummenupp

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Getingen skrev:
100 ex :va det är ju för kasst.

Tja, men vi vill ju inte få massa bekymmer med att sälja filmer utan att betala skatt, ha rättigheter till musik och tjaffs. Men hamnar den på DC så blir ju inte vi sura för det. Vi gör ju filmer enbart för att det är kul och inte för att bli kändisar å rika. Skoj grej för oss själva att ha i bokhyllan bara.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Rigge skrev:
Tja, men vi vill ju inte få massa bekymmer med att sälja filmer utan att betala skatt, ha rättigheter till musik och tjaffs. Men hamnar den på DC så blir ju inte vi sura för det. Vi gör ju filmer enbart för att det är kul och inte för att bli kändisar å rika. Skoj grej för oss själva att ha i bokhyllan bara.

hur får man tag på ett av de 100 exen? antar att de inte finns många ex kvar redan nu?

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
d1ce skrev:
hur får man tag på ett av de 100 exen? antar att de inte finns många ex kvar redan nu?

Änsålänge finns inte ett enda. Tyvärr tror jag inte vi kommer sälja dom till andra än folk här i krokarna... det är jobbigt att slicka frimärken :tungan

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
Rigge skrev:

låter bra, ser fram imot den!!!!!! :yoparty

s9d8as0vjk

Guest
Riktigt fet trailer !

Rigge, vet du om man inte behöver ha rättigheterna till musiken om man säljer mindre än 100 ex ? Håller själv på med en film nämligen ...

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka