fulaste bilen

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
NoicE skrev:
Volvo340-22.jpg

volvo 340 :mattias

http://www.volvo300mania.com :jäs :godornot

volvos 300 bilar är ju dom coolaste. Snygga som satan och högkvalitativ komfort med bladfjädringen. Jag är grymt sugen på att köpa en och sätta turbofälgar och jaluzi på den. Inte tråkigt :hihi

pw

new ride
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
1.3 0.75 0.45
honkiie skrev:
volvos 300 bilar är ju dom coolaste. Snygga som satan och högkvalitativ komfort med bladfjädringen. Jag är grymt sugen på att köpa en och sätta turbofälgar och jaluzi på den. Inte tråkigt :hihi

Väldigt roliga vinterbilar är det ju också...! sen passar ju 230motorn rakt i...nothing beats cubic inches! :hihi

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Josafan skrev:
Fan, det var FULA bilar, inte COOOOOOLA bilar, de flesta som ni nämnt är ju udda och coola fordon som vågar sticka ut. Dock är atos ett riktigt bra bevis på en FUL bil!
Håller med... Vanliga sunkbilar är FULA, typ Hyundai Cuopé, Atos, Fiat Multipla...

Peugeot sticker ut riktigt skönt med sina nya modeller. AMC Pacer är ju lätt en av världens ballaste bilar. Likaså DeLorian...

Beanise

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Vit plastraket
Mycket fula bilar finns det, men dem två värsta är helt klart:

1. Pontiac Aztek.
02.pontiac.aztek.f34.500.jpg

2. Fiat Multipla
multipla.jpg

:zpy :zpy :zpy

Last edited:

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Chefen Alabama skrev:
Någon av dessa två:

nissan-cube034.jpg

1.jpg

Ooo, den nedre modellen är det någon som har här i krokarna! Har sett den ett par ggr på konsums parkering, och blir lika illamående varje gång....fy fän vilken ful bil alltså... :gnissla

edit. Tack beanise, där har vi den igen! Vad fan tänkte Fiat när de designade den bilen... :va

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag måste instämma i vad någon föregående talare skrev här, alla bilar som törs sticka ut från fabrik är ju coola, Edsel (som någon nämde) anses ju i dag vara en av dom snyggare bilarna från den tiden, att den ansågs ful då var ju för den "vaginaformade" grillen som pryda amerikaner inte tålde.

Nivan, som var "ful" då den kom, ser ju likadan ut än i dag, på så sätt är den ju lite ball (därmed inte sagd att den är vacker, men den har charm).

Fula bilar i mina ögon är bruksbilar med "blingbling", terrängbilar utan terrängegenskaper, och stylade bilar med för mycket av allt. (vem fan behöver 18 LCD skärmar i en bil, och på vilket sätt gör neonrör bilen snyggare)

Det är ju tur att smaken är olika, men jag kan må illa av en överstylad golf1 med minsta motorn som ryker svart och har en bakspoiler som skulle välta fanskapet baklänges om man någonsin fick upp bilen i hundrafemti.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Macke skrev:
AMC Pacer ligger bra till..... :D
Naj! The Mirthmobile är asball. Särskilt om det är en ljusblå bil med flames och en fruktremshållare i innertaket. :drool

Jag tycker inte att gamla bilar riktigt går att klassa som världens fulaste. En klassiker kan alltid få viss kultstatus.

Annat är det med t.ex. de moderna MPVerna etc. :mad: :huvet

Last edited:

Trallhusbjörn

Finnish flash
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
Merida, trampvariant
Volvo 740 är en het kandidat till utmärkelsen fulaste bil.
När bilen lanserades så var den ortroligt ful bara.
Vart har dom dumpat formgivarens kropp frågar jag...

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
Beanise skrev:
V50 är ju en av dem snyggaste, kombibilarna på marknaden just nu.

Men antar att du ogillar Volvo överhuvudtaget?

Nixpix, förutom att dom tar för mycket betalt för sina bilar. Kan ju få en audi a6 för vad du får ge för en v70, och ja, det är skillnad!

Neb Jones

Forza stradale! Forza forza!
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Suzuki SV650s
Trallhusbjörn skrev:
Volvo 740 är en het kandidat till utmärkelsen fulaste bil.
När bilen lanserades så var den ortroligt ful bara.
Nä, men sluta! Den e jävligt sexig med fullt ställ genom kurvorna i vinterlandskapet.

Beanise

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Vit plastraket
GuW skrev:
men jag kan må illa av en överstylad golf1 med minsta motorn som ryker svart och har en bakspoiler som skulle välta fanskapet baklänges om man någonsin fick upp bilen i hundrafemti.

Men något som är så otroligt porrigt och fräscht på Golf 1.2.3.
Är en riktigt "tyskstylad":tummenupp

13_014_001.jpg

Like this one :drool
Eller
13_028_001.jpg

Last edited:

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
volvo 740 måste ju ändå vara miljövänlig i produktionen, inte många millimeter plåt som går till spillo på den. bara 90graders vinklar på hela bilen typ

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife