zeal
102.99dB är inte 103dB
Tokan skrev:Har blidkat första priset *ASG*
Och ja.. man får lov att kladda på priserna innan
och... hur kom JAG in i det hela...
trigger:
hur hade du tänkt att få mig att ställa upp som pris ??
/z
Tokan skrev:Har blidkat första priset *ASG*
Och ja.. man får lov att kladda på priserna innan
Bikerbitch skrev:Jag anmäler mig. Har aldrig varit på en avrostning så det kan väl vara kul.
Är det bara åka dit och köra, eller kostar det?
de ska jag hålla i minnetTokan skrev:Och ja.. man får lov att kladda på priserna innan
Triggerhappy skrev:Eftersom tjejerna verkar bli allt mer uppspelta utlovar vi att första priset kommer hem till er och utför en "table dance" , har ni en stolpe hemma så kan han även använda den... inge kladd å så.
Detta kan dock utbytas mot en "privat" tvättning av er MC med priset i lättklätt utförande med mycket skum.
Vinnarn väljer !
(tvättresultatet garanteras ej eftersom Zeal var tvättansvarig för M:et´s hoj förra säsongen och ni vet alla hur den hojen såg ut....)
Tinatjejen skrev:Jag tycker vi kräver alla URR:are emd dingdingdong att tvätta våra hojar i ytterst små/knappt synbara klädesplagg, efter att vi alla vunnit den stora äran att fotografera och lägga ut bilder på detta över hela sporthoj!
DET vore nått. En stackars zääl i höftskynke är iof säääkert kul. Men hela URR pojkarna i höftskynke vore ju... vrålkul!
får vi dem till att tvätta hojar med höftskynke så kan jag smyga in dig i en ryggsäck med dold kamereTokan skrev:Ja det vore något det!!!! Det skulle man inte missa för allt i denna värld... *ASG*
Synd bara att man inte har en egen hoj bara...
Tinatjejen skrev:får vi dem till att tvätta hojar med höftskynke så kan jag smyga in dig i en ryggsäck med dold kamere
Tinatjejen skrev:Jag tycker vi kräver alla URR:are emd dingdingdong att tvätta våra hojar i ytterst små/knappt synbara klädesplagg, efter att vi alla vunnit den stora äran att fotografera och lägga ut bilder på detta över hela sporthoj!
DET vore nått. En stackars zääl i höftskynke är iof säääkert kul. Men hela URR pojkarna i höftskynke vore ju... vrålkul!
M:et skrev:Jag kan lova att jag ställer upp på det om ni lovar att göra samma sak í samma kläder som vi haft innan
Dessvärre kan jag nog inte låta er tvätta min hoj då jag är lite rädd för repor men ni kan väll skojja runt lite med varandra i löddret istället
Ja, pappaJoS skrev:
Tinatjejen skrev:Ja, pappa
Bra flicka lilla.Tinatjejen skrev:Ja, pappa
JoS skrev:Bra flicka lilla.
äsch, de törs aldrigBikerbitch skrev:Va? Ingår det uppvisning ifrån killarnas håll?
Tinatjejen skrev:äsch, de törs aldrig
Maria skrev:Jag är på!!
Det är helt klart alldeles för lång tid kvar till maj. Drömde inatt om torr asfallt!!
Längtar!!!!
/M
Tinatjejen skrev:Var en olycka i trafiken förra veckan: "en personbil och en motorcykel inblandade".
Det är ju så man nästan HÖR våren komma emot oss
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |