Full kontroll för bara tjejer!

c0la

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Skrotad
Triggerhappy skrev:
Eftersom tjejerna verkar bli allt mer uppspelta utlovar vi att första priset kommer hem till er och utför en "table dance" , har ni en stolpe hemma så kan han även använda den... inge kladd å så.
Detta kan dock utbytas mot en "privat" tvättning av er MC med priset i lättklätt utförande med mycket skum.
Vinnarn väljer !
(tvättresultatet garanteras ej eftersom Zeal var tvättansvarig för M:et´s hoj förra säsongen och ni vet alla hur den hojen såg ut....)

Det är nu man funderar på könsbyte....
Sen att hojen kommer se ut som den kom direkt från en lerig Rörken bana är en helt annan 5:a :banana
 

Kentamannen

Ny medlem
Gick med
26 May 2003
Ort
i Eskilstuna.
Hoj
R1 -99
Jag har faktiskt en storasyster som är lite intresserad av att hänga med er på en liten åktur. Skulle det vara okej för er?
Hon heter Petra och fyller 31 i år. Arbetar som kurator och är en jävel på att lägga sig i kurvorna. :D Kommer isåfall att åka på sin pojkväns Suzuki RF600 om hon får tillåtelse alltså. :tummenupp

Let me know!
 

Sb

Nånting händer, det är nåt skumt pågång
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8
Kentamannen skrev:
Jag har faktiskt en storasyster som är lite intresserad av att hänga med er på en liten åktur. Skulle det vara okej för er?
Hon heter Petra och fyller 31 i år. Arbetar som kurator och är en jävel på att lägga sig i kurvorna. :D Kommer isåfall att åka på sin pojkväns Suzuki RF600 om hon får tillåtelse alltså. :tummenupp

Let me know!

Självklart! Alla (tjejer) är välkomna!
 

xx

"RWP"
Gick med
22 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
1352cc
Penguin skrev:
Rear Wheel Power, eller hur? Eller är det Real Whimp Pussycat?

:rolleyes: Verkar som om det kan betyda mycket. Men varför inte ditt första förslag. Men icke :)
Det andra förslaget är nästan :ajjabajja
Du vet att jag aldrig har samma ....... tankar som dig.
 

xx

"RWP"
Gick med
22 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
1352cc
TinaTjejen skrev:
äsch.. skidor... räcker det inte med att riskera livet EN säsong om året? :va

Hann inte skicka mail igår :(
Men skickar i kväll :)

Självklart så räcker det med att aldrig riskera livet. Hade självklart hjälm-ryggskydd och handledskydd vid snowboard åkningen. Höll mig mest i pisten med för den delen. Men j-vlar vad bra mina nya Head cyber iC200 é. Går ju nästan att skrapa höfterna när man kan ligga på som mest :tummenupp :tummenupp
Tycker nog att vi skall samla ihop ett gäng och åka nästa år..........
Men då är det nog farligare på kvällarna skulle jag tro :hihi
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Kentamannen skrev:
Jag har faktiskt en storasyster som är lite intresserad av att hänga med er på en liten åktur. Skulle det vara okej för er?
Hon heter Petra och fyller 31 i år. Arbetar som kurator och är en jävel på att lägga sig i kurvorna. :D Kommer isåfall att åka på sin pojkväns Suzuki RF600 om hon får tillåtelse alltså. :tummenupp

Let me know!
Allt är ok med oss, så länge inte pojkvännen ska med åxå, för det var väl strängeligen förbjudet tror jag :hihi
 

Kentamannen

Ny medlem
Gick med
26 May 2003
Ort
i Eskilstuna.
Hoj
R1 -99
TinaTjejen skrev:
Allt är ok med oss, så länge inte pojkvännen ska med åxå, för det var väl strängeligen förbjudet tror jag :hihi

Nej nej nej! :ajjabajja Ingen pojkvän ska med, det har jag sagt henne. Talade med henne igår kväll och hon skulle tänka på saken. Jag garanterade henne att ni är snälla! För det är ni väl..? :hihi
 

xx

"RWP"
Gick med
22 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
1352cc
Kentamannen skrev:
Nej nej nej! :ajjabajja Ingen pojkvän ska med, det har jag sagt henne. Talade med henne igår kväll och hon skulle tänka på saken. Jag garanterade henne att ni är snälla! För det är ni väl..? :hihi


Glöm inte bort att det är invigning av LUNDA kl:14 samma dag å då är ju pojkvänner tilllåtna med :tummenupp
 

Nalken

#48
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CRF 450
TinaTjejen skrev:
Allt är ok med oss, så länge inte pojkvännen ska med åxå, för det var väl strängeligen förbjudet tror jag :hihi


Ok inga pojkvänner alltså..
Mohahaha!! då kan jag komma och titta då :tungan
 

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Klösan skrev:
luft ifrån. :arsele

Fortsätt drömma....... :rofl :lol

vi kommer att ordna en Yberhemlig militärkupp o gömma oss i det höga gräset med kammofärg o spionagekamera.. o ta paparazzi bilder.. :fakta.. pengu har en ny kamera med 10ggr z000mm.. känn er iaktagna.. :)

UaRR-milis: "Operation LilaDepåstöd"... ser dagens ljus :kulspruta :machinegu | :tuttar:squid:tuttar

/z
 
Last edited:

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Nalken skrev:
Ok inga pojkvänner alltså..
Mohahaha!! då kan jag komma och titta då :tungan
Nja, om du är bitchen i ett homoförhållande får du nog komma dit. :D
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
AnmÄlan

Tjejer!
Slå en flukt på SMC Uppsalas info i senaste MC Folket, där finns vilka dagar tjejkurserna är och vad de handlar om.
Samt numret till Kristina eftersom man måste anmäla sig till henne:mattias

Så bläddra på nu tjejer och ring å anmäl eder :7peta
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Jahaja.. när jag hade mer tid att läsa noggrannare i texten nu på morgonen, så var det visst bara en Mopperkurs som man måste anmäla sig till:rodnar

Så.. fritt fram!
Konstigt ändå.. utan anmälan har de ju ingen som helst koll på hur många damer som kommer :va
Men de skrev åtminstone: "hoppas att fler tjejer kommer iår".
Det kan de hoppa upp och sätta sig på! :banana
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top