full... usch

MikkE

Guest
haha
nu e man full som ett svin--- hehe..
svårt å skriva e det i alla fall. blää såger jag bara, ha det gött på er allihopa och var inte ute för länge.

PS. tack nisse för datorn ::)

MikkE

Guest
raj raj raj raaaa raaaa!!! weeee. börjar närstan bli nykteer.. hihh :fyllisar

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Mycket bra tråd. Själv har man ölat på lite grann ikväll. Och jag måste få såäga ett och annat. Till att börja med: En del kvinnor är så fantastiskt vackra att man blir arg. Jag skulle tro att det mesta här i världen måste ha kommit till för en kvinnas skull. Varför bygger man löjligt höga hus på t.ex Manhattan? Varför byggde man nått så bizarrt som 180m höga pyramider? osv osv. Jag garanterar er att ideen kom pås av nån stackars frustrerad man som var sjukt förälskad i nån kvinna som inte ville veta av honom!
Men vad ska man göra? Jag ska nog också börja mura på en pyramid!! :3freak

Arg! :gnissla

Bifogat

• arg.JPG
    arg.JPG
    28.4 KB · Visningar: 46

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Don Quixote skrev:
Mycket bra tråd. Själv har man ölat på lite grann ikväll. Och jag måste få såäga ett och annat. Till att börja med: En del kvinnor är så fantastiskt vackra att man blir arg. Jag skulle tro att det mesta här i världen måste ha kommit till för en kvinnas skull. Varför bygger man löjligt höga hus på t.ex Manhattan? Varför byggde man nått så bizarrt som 180m höga pyramider? osv osv. Jag garanterar er att ideen kom pås av nån stackars frustrerad man som var sjukt förälskad i nån kvinna som inte ville veta av honom!

Något mer osammanhängande nonsens har sällan skådats. Ölat lite? :5sure

Last edited:

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Don Quixote skrev:

Är det typ inte ett Seinfeldskämt? :hihi

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Don Quixote skrev:
Mycket bra tråd. Själv har man ölat på lite grann ikväll. Och jag måste få såäga ett och annat. Till att börja med: En del kvinnor är så fantastiskt vackra att man blir arg. Jag skulle tro a....

Lite imponerade ändå att vara tillräckligt full (och, antar jag) frustrerad för att tänka ut allt det där, men samtidigt vara tillräckligt nykter för att kunna skriva ner det.

Hade fler människor haft den förmågan så hade vi legat längre fram i utvecklingen. Eller längre bak......

MikkE

Guest
nu när jag har vaknat å e jävlig i nuvve å hals så tänker jag.. fan vilken onödig tråg jag började. vet inte ens om jag var medveten att jag startade den.. :huvet

suck. ska inte upprepas :(

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
MikkE skrev:
nu när jag har vaknat å e jävlig i nuvve å hals så tänker jag.. fan vilken onödig tråg jag började. vet inte ens om jag var medveten att jag startade den.. :huvet

suck. ska inte upprepas :(

Du kan ju göra både oss och dig själv en stor tjänst genom att ta bort den.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...