Tips testa en DT innan du köper XT
En helt okej motorkaraktär men med lite mer hästar i topp
Närå jag tjatar aldrig om DT
joda.. fyfan det har du bara tjötat om i 2år nu
köp en Dt typ -00 eller nått.. annars är det Mz 4-taktarn du ska köpa! kompis säljer en riktigt fet sådan =)
jaor jag testkör innan jag köper men har inriktat mig just på xt för det är ju en 4taktare med ganska trevlig motorkaraktär, nackdelen är ju att den är slö men det kan jag leva med har ju redan testat på rs hade gärna haft kvar den om jag hade haft lite mer deglars tillhands
jo man har ju kört dt125 ganska mycket då körskolan hade en sån. men tycker dem inte är så fagra hehe, skulle lätt kunna köpa mig en mz däremot men den enda på blocket finns ju en bra bit neråt i landet tyvär
jo vet att xt är ganska liten.. men vill ha en 4 taktare .. skulle vara undebart om nå kom o knacka på dörrn o fråga om man ville byta aprilian mot en mz hehe
2år
nä...
ska man ha 4t offroad/motard så är ju MZ optimalt, men ändå ganska slö (allt är väl relativt men)
hehe jo jag vet att den är ganska liten men vafan.. inte lägre/mindre än rs , derbis motard med tt motorn är ju oxå ett alternativ.
ja men det är den svarta som ligger på blocket va? för om det är den så ligger den ju en bit bort hehe jag själv äger en röd/svart aprilia rs med vissa skönhetsfläckar men inget farligt, den ligger på blocket http://www.blocket.se/vi/16528612.htm?ca=11_s
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|