(- Ja, jag har sökt.)
Jo. Det är mitt lilla - helt onödiga - projekt som står i fokus denna dag.
Hojjen är en kawa Z250-A2 '80.
Det är framgaffelrenovering (packboxar) som står på programmet. Gaffeln är
isär och allt är frid och fröjd FÖRUTOM följande:
Var f-n skall jag hålla på oljan? Där man traditionellt häller på oljan finns det
en plugg. Svarvad och utan tillstymmelse till något sätt att få ur den.
Skall jag hälla i oljan när innerbenet är uppochner och sen montera allt när
gaffeln är - just det - uppochner?
Det är (givetvis) alltså ingen USD-gaffel vi pratar om, så följdaktligen har jag
en skruv längst ner i ytterdelen, så där kan jag ju knappast hälla i någon olja.
Några tips?
Ps... Ingen som vet hur mkt olja det skall vara? ... Ds
Jo. Det är mitt lilla - helt onödiga - projekt som står i fokus denna dag.
Hojjen är en kawa Z250-A2 '80.
Det är framgaffelrenovering (packboxar) som står på programmet. Gaffeln är
isär och allt är frid och fröjd FÖRUTOM följande:
Var f-n skall jag hålla på oljan? Där man traditionellt häller på oljan finns det
en plugg. Svarvad och utan tillstymmelse till något sätt att få ur den.
Skall jag hälla i oljan när innerbenet är uppochner och sen montera allt när
gaffeln är - just det - uppochner?
Det är (givetvis) alltså ingen USD-gaffel vi pratar om, så följdaktligen har jag
en skruv längst ner i ytterdelen, så där kan jag ju knappast hälla i någon olja.
Några tips?
Ps... Ingen som vet hur mkt olja det skall vara? ... Ds