GSXR1100R
The older i get the faster i was
Nu fick vi svaret på varför valmers springer på gym, solarium och bleker sitt hår, välkommen ut ur garderoben valmers.TomK skrev:Karlstads svar på Tipp Topp, yesbox!
Nu fick vi svaret på varför valmers springer på gym, solarium och bleker sitt hår, välkommen ut ur garderoben valmers.TomK skrev:Karlstads svar på Tipp Topp, yesbox!
I mars......2005valmers skrev:9. När fan ska farbror doktorn skruva ur lite skruv?
valmers skrev:I mars......2005
abstruse skrev:Tänk positivt! Du har ju all tid i världen att skaffa sponsorer...
Chrille skrev:Men vaffan? Så länge det inte skaver så ska det välan funka?? Eller är du inte riktigt hundra innan skruven är ur?
Skruvarna. Har nio skruvar och två lååååånga märgspikar. Om det skaver? Läkningen anses helt färdig efter 20-24 månader. Kanske skulle ha gett fan i att ladda så hårt?Chrille skrev:Men vaffan? Så länge det inte skaver så ska det välan funka?? Eller är du inte riktigt hundra innan skruven är ur?
valmers skrev:Skruvarna. Har nio skruvar och två lååååånga märgspikar. Om det skaver? Läkningen anses helt färdig efter 20-24 månader. Kanske skulle ha gett fan i att ladda så hårt?
valmers skrev:Skruvarna. Har nio skruvar och två lååååånga märgspikar. Om det skaver? Läkningen anses helt färdig efter 20-24 månader. Kanske skulle ha gett fan i att ladda så hårt?
Kromstål. Vilken jävla raggarmetall....McB skrev:Titan är lättare än ben. Du är naturligt lättad.
valmers skrev:Kromstål. Vilken jävla raggarmetall....
abstruse skrev:Dunstat helt har jag väl inte gjort, men Gubbstrutt har väl en poäng i det han skriver...
Goodstuff skrev:Surt som tusan. Fast ganska manligt.....det är du och Mick Doohan.
Nisse Järnet skrev:
Du måste väl ha kommit över vurpan med silverpilen 1965 nu?GSXR1100R skrev:5. Nej det är bara min RR-vinterträning
7. Ja visst kommer du det
8. Förmodligen efter som det tar ett tag att få upp farten igen efter en hård vurpa... jag letar fortfarande efter farten
Nu är du alltså lycklig per definition?Mattias skrev:Det gick bra. Jag vann under våren 2003. Sen tog han över igen när jag blev olycklig. Men jag bekämpar soffpotatisen som bäst.
valmers skrev:Nu är du alltså lycklig per definition?
Mattias skrev:Nej, inte riktigt. När det blir barmark och över fem plusgrader kommer lyckan!
Chrille skrev:Typiskt med killar som försöker kompensera för liten k*k och grånande hår med häftiga hojjar....
Med Dunlop 208 GPA kommer inte lyckan förrän de är varma.....abstruse skrev:Med slicks kommer inte lyckan förrän +10...
...Falkenberg 2003, +5C, mummel...
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |