Jag är mest nyfiken på hur du hade tänkt använda de svar du får i denna tråd...? Du verkar ju redan ha bestämt dig för att köra en vecka till, oavsett vilka svar du får, så varför ens fråga...?
Rätt skev jämnförelse... Nej givetvis inte, skulle du ställa frågan till folk som blivit förlamande / allvarligt skadade om det verkligen var värt att öht lämna ytterdörren den dagen skulle svaret bli troligtvis bli nej..
Personlig fråga, är det verkligen värt att köra mc då du kan sitta i rullstol imorgon (eller öht lämna sängen)?
Göra det bästa av situationen kommer att komma som argument från någon, är detta verkligen att köra mc? Finns div bra krocksäkra altenativ. Nu ska vi inte haka upp oss på mc utan undvik trappor, gå ut, badkar, vassa hörn på möbler.. Går alldeles utmärkt att jobba hemifrån i dagens samhälle och att få matkassen till dörren. Hyfsat säkert där i sin lilla vrå. Eller så nallar man lite på säkerheten och lever ett verkligt liv där man inte tänker så jäääävla mycket på allt heeeeela tiden.
Tonåring på hundratjugifemma förtjänar all hjälp och stöd han kan få av oss - inte balla oneliners.
Tonåring på hundratjugifemma som dessutom sommarjobbar och drar in sina egna pengar till sin egen hoj skall ha lite credd.
Ja, det går att hanka sig fram.
Ja, det är jävligt olämpligt.
Att halta ut från bushen längs Road of Bones för att ta sig till närmsta ställe man kan hitta ett nytt däck: visst - för att man inte har något val.
Att medvetet fortsätta starta pendlingsresor dag efter dag? Nej.
Visst, jag kanske hade gjort det själv om jag var trängd - men skulle aldrig rekommendera någon annan att göra det.
Här finns en tvillingtråd till din, med nästan samma rubrik dessutom:
http://www.sporthoj.com/forum/showt...a-med-det-h%E4r-d%E4cket-!&highlight=d%E4ckia
Äldre killar än du blir alltså dumförklarade för samma sak. Eller utmålade som harar för att dom ens ställer frågan. Det är så det är på Sporthoj.
Välkommen till forumet, och häng inte läpp över att ha fått en partistämpel på dig direkt från start. Det kunde gått värre...
Glömde nämna att hojen fungerar som mitt enda pendlingsmedel just nu och kan inte byta förrns nästa vecka.
Hehe redigerade nog med orka samma ögonblick du svara^^.Du tycks inte ha fattat någonting. Men vad kan man begära av en stackare som frivilligt erkänner att han brukar köra fort och långt på däck där korden sticker ut...? Och dessutom försöker övertyga en junior att göra samma sak...?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|