Torkel
Tvåtakt, dubbelt så bra!

Calle Torssell "Racercalle" LMS 250cc Fotograf: Erik
Hej!
Vi behöver flera funktionärer till SM-premiären i Roadracing 24-25 Maj på Linköpings Motorstadion. Läs mer på vår hemsida http://www.lms.se -> Roadracing -> Funktionär Det går också bra att skicka PM till mig med telefonnummer så ringer vi upp! Allra bäst är att skicka mail till funktionärsfuhrern Patrik direkt med telefonnummer så ringer han upp, patrik.thorsson@telia.com
Det är förresten skittråkigt att vara funktionär, ni får ingen mat heller om ni trodde det! Eller fika! Alla funktionärerna deltar i Universitetsjukhusets överlevnadstest i år också, i år är det dessutom gratis! Ni som är funktionärer för första gången ska tillsammans hålla i förarmötet på lördagen och även vara tillgängliga för frågor från press och tävlande minst två veckor innan tävlingen.
Ni måste även betala dubbla entréavgiften och om det regnar så får ni inte stå inomhus eller ha på er regnkläder. Alla förare har full rätt att skälla ut er efter noter och även ta till knytnävarna om ni har flaggat felaktigt eller visat minsta tecken på ouppmärksamhet
Ni får inte heller vara med när The Flying Phantoms spelar på lördagkvällen utan då ska ni sopa banan med medhavda tandborstar och ficklampa. Obs! Ni får själva stå för batterikostnaden!

(jag ljuger men bara lite)
Jag är intresserad och har anmält mitt intresse via mail/PM/telefon:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.