Funktionär på SM-premiären i Linköping

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
ct12.jpg

Calle Torssell "Racercalle" LMS 250cc Fotograf: Erik

Hej!

Vi behöver flera funktionärer till SM-premiären i Roadracing 24-25 Maj på Linköpings Motorstadion. Läs mer på vår hemsida http://www.lms.se -> Roadracing -> Funktionär Det går också bra att skicka PM till mig med telefonnummer så ringer vi upp! Allra bäst är att skicka mail till funktionärsfuhrern Patrik direkt med telefonnummer så ringer han upp, patrik.thorsson@telia.com

Det är förresten skittråkigt att vara funktionär, ni får ingen mat heller om ni trodde det! Eller fika! Alla funktionärerna deltar i Universitetsjukhusets överlevnadstest i år också, i år är det dessutom gratis! Ni som är funktionärer för första gången ska tillsammans hålla i förarmötet på lördagen och även vara tillgängliga för frågor från press och tävlande minst två veckor innan tävlingen.
Ni måste även betala dubbla entréavgiften och om det regnar så får ni inte stå inomhus eller ha på er regnkläder. Alla förare har full rätt att skälla ut er efter noter och även ta till knytnävarna om ni har flaggat felaktigt eller visat minsta tecken på ouppmärksamhet
Ni får inte heller vara med när The Flying Phantoms spelar på lördagkvällen utan då ska ni sopa banan med medhavda tandborstar och ficklampa. Obs! Ni får själva stå för batterikostnaden! :lol
(jag ljuger men bara lite)

Jag är intresserad och har anmält mitt intresse via mail/PM/telefon:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Last edited:

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Var får dom fan inte sova Torkel?

Det går självklart inte att ta med kompisar som inte får sova i depån med oss och absolut inte slå upp ett tält på en tom fläck mellan teamen.

Mr. Fraghappy

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Jag är intresserad och har anmält mitt intresse via mail/PM/telefon:
1. Mr. Fraghappy (via PM)
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Nu kan inte jag men bara så ni vet så är det riktigt kul.
Har varit postvakt på SO och man står verkligen mitt upp i smeten. Speciellt vid 250B i regn :D Hojarna far som tvålar genom luften så sysslolös är man aldrig!

Med tanke på hur det har gått på träningarna för våra hjältar apstruts och compani så lär det nog inte vara mindre att göra på SM :crash :fakta

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Inga fler som vill tvåla in sig med motorcyklar? Vi behöver folk till fredagen också, är du student, arbetslös eller bara helt enkelt ledig den fredagen så hör av dig!! Du behöver inte ens vara intresserad! :D

Mr. Fraghappy

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Torkel skrev:
Inga fler som vill tvåla in sig med motorcyklar? Vi behöver folk till fredagen också, är du student, arbetslös eller bara helt enkelt ledig den fredagen så hör av dig!! Du behöver inte ens vara intresserad! :D

VAAA!!! betyder det att jag är intresserad helt i onödan :rolleyes: :D

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...