Paradoxy
Guest
Alt + Shift +2 gör att du klarar Harpan på noll sekunder.
Paradoxy skrev:2623052Alt + Shift +2 gör att du klarar Harpan på noll sekunder.
=MattmaN= skrev:2622827Gå på donken och köpen cheezebörgare.. ta så mkt du kan i en tugga, gå till kassan och säg att den smakade salt... Då får man en ny
Jag måste lyfta den här tråden för att fråga om det där alltid funkar, hur långt man kan dra det liksom. Om man vill skicka brev till nåt annat land, USA, till exempel. Om jag då postar brevet hemma i Sverige och skriver på baksidan adressen till personen som ska ha det, fast han/hon bor i USA, skickas då brevet ända dit då?2; Voll du skicka brev utan att betala så skriv adressen till vilken du ska skicka på baksidan och kryssa över så att man ändå kan läsa. Sen skickar du till någon helt sjuk som inte finns. När de inte kan hitta adressen så skickar de "till baka" blevet till den överkryssade adressen.
Seså nu. ös på med era fusk!
Ta bort regplåten fram, lägg den i bilen så kan man blåsa förbi alla fartkamror, sen lägger man den på instrumentpanelen så kan inte polisen säga något.
Anar en viss ironi i det där?
För de som tror på det där skiten så kan ni gå och lägga er. Vet en hel del i min egen ålder som tycker sina jettehefftiga Imprezor och annat blir ännu mera jettehefftiga när man placerar skylten vid vindrutan. Lik förbannat så blir som stoppade för skylten som är helt felplacerad och åker på böter.
"Nej men jag tappade skylten och har inte hunnit sätta tillbaka den.."
Sådana kommentarer till farbror/fröken blå fungerar icke skall tilläggas.
Anar en viss ironi i det där?
För de som tror på det där skiten så kan ni gå och lägga er. Vet en hel del i min egen ålder som tycker sina jettehefftiga Imprezor och annat blir ännu mera jettehefftiga när man placerar skylten vid vindrutan. Lik förbannat så blir som stoppade för skylten som är helt felplacerad och åker på böter.
"Nej men jag tappade skylten och har inte hunnit sätta tillbaka den.."
Sådana kommentarer till farbror/fröken blå fungerar icke skall tilläggas.
Faktum är att jag blev stoppad en gång precis där huddingevägen(kameraland) slutar i min s13 utan reggskylt fram. Fast snälla polisen trodde på min sanna historia om den nysmällda/nylagade bilen och den inte ännu beställda fram skylten och lät mig gå
Detta trots mitt kassa skådespeleri när jag instinktivt spelade ovetande ang hans fråga om "dom går rätt fort dom där bilarna va?"
En S13.
"Den där går rätt fort va".
Det är nog bäst jag inte säger någonting just nu.
Observerade en gång i tiden att våran lilla icabutik i samhället jag då bodde i endast hade en tjej i kassan o en på "golvet" på söndagar.Det hungriga långhåriga drägg jag då var fann en genväg till både mätt mage o fylla gratis(kallas även snatteri).Man gick in när det befann sig lite lagom med kunder i butiken.Strosade runt o tog ett paket mjukt tunnbröd o la i korgen.Till det ville man ju ha rostbiff i skivor.Små goa saltgurkor o pepparrotsvisp.Sen när ingen såg så smög man ut på lagret via charkdisken.O sen kröp man in bakom nån av ölpallarna som stod där.O var man riktigt tyst o försiktig kunde man sitta där i bra många timmar o smaska i sig värsta partysnittarna o gurgla ner dom med folköl.När man var lagom mätt o full var det bara att trycka upp lagerporten,gå ut på lastbryggan ,luta sig in o trycka på nerknappen igen.Naturligtvis lyckades man ju bli lite trött en gång o somnade o snarkade å det högljudaste.Blev upptäckt o sheriffen kom o släpa fram en.Men ett ganska kul minne.Dock inget jag rekommenderar då det är ren stöld,men i nödfall kan det funka för att få i sig lite till livs.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|