Fusktråden

Paradoxy

Guest
Alt + Shift +2 gör att du klarar Harpan på noll sekunder.

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
en till donken "klassiker":

- köp en paj (med fördel äppenpajen då denna är godast)
- på grund av lagringssättet kommer nästan all fyllning ligga i ena änden. Ta en normalstor tugga i denna ända och försök få så mycket fyllning som möjligt ner i magen.
- lämna tillbaka pajen och hävda att den knappt hade någon fyllning.

Fungerar för mig! En gång till och med 2 gånger med samma kassörska :gnissla

supernaut

Anonyma Adrenalinister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Xtra Terrestrial 660
KLassiker på öresundsbåtarna förr var att beställa in räkmackor och elefanter. Äta och dricka nästan allt, sen ta ett glas och knacka det med gaffeln så det sprack och spred glas över resterande mat. Påtala detta för servetrisen som kom med nytt av allt.

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
=MattmaN= skrev:
2622827 Gå på donken och köpen cheezebörgare.. ta så mkt du kan i en tugga, gå till kassan och säg att den smakade salt... Då får man en ny ;)

Tråden handlar faktiskt om vad man gör, unge man. :rolleyes:

T: Håller på att komma på saker.

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Ta bort regplåten fram, lägg den i bilen så kan man blåsa förbi alla fartkamror, sen lägger man den på instrumentpanelen så kan inte polisen säga något.

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
2; Voll du skicka brev utan att betala så skriv adressen till vilken du ska skicka på baksidan och kryssa över så att man ändå kan läsa. Sen skickar du till någon helt sjuk som inte finns. När de inte kan hitta adressen så skickar de "till baka" blevet till den överkryssade adressen.

Seså nu. ös på med era fusk!
Jag måste lyfta den här tråden för att fråga om det där alltid funkar, hur långt man kan dra det liksom. Om man vill skicka brev till nåt annat land, USA, till exempel. Om jag då postar brevet hemma i Sverige och skriver på baksidan adressen till personen som ska ha det, fast han/hon bor i USA, skickas då brevet ända dit då?

Jag har förövrigt lite tips hur man kan köra mot rött ljus i trafiken men undvika att åka fast för det. Om man kan köra förbi rödljuset på trottoaren så åker man inte fast för rödljuskörning, bara trottoarkörning vilket är mycket lindrigare. Ganska ofta är det också att en fil svänger till höger/vänster har grönt, fast filen som ska gå rakt fram har rött, kör man då i filen som svänger höger/vänster förbi rödljuset men sen svänger in i filen som går rakt fram så har man inte gjort en rödljuskörning. :tummenupp

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Ta bort regplåten fram, lägg den i bilen så kan man blåsa förbi alla fartkamror, sen lägger man den på instrumentpanelen så kan inte polisen säga något.

Anar en viss ironi i det där?

För de som tror på det där skiten så kan ni gå och lägga er. Vet en hel del i min egen ålder som tycker sina jettehefftiga Imprezor och annat blir ännu mera jettehefftiga när man placerar skylten vid vindrutan. Lik förbannat så blir som stoppade för skylten som är helt felplacerad och åker på böter.

"Nej men jag tappade skylten och har inte hunnit sätta tillbaka den.."

Sådana kommentarer till farbror/fröken blå fungerar icke skall tilläggas.

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX

För de som tror på det där skiten så kan ni gå och lägga er. Vet en hel del i min egen ålder som tycker sina jettehefftiga Imprezor och annat blir ännu mera jettehefftiga när man placerar skylten vid vindrutan. Lik förbannat så blir som stoppade för skylten som är helt felplacerad och åker på böter.

Men han menar att man inte åker fast i hastighetskamerorna om man har regskylten i handsfacket. Visst får man böter för att man inte har regskylten på för polisen, men å andra sidan, kör du ofta på vägar med kamera så kanske man går plus i slutändan! :)

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh

Faktum är att jag blev stoppad en gång precis där huddingevägen(kameraland) slutar i min s13 utan reggskylt fram. Fast snälla polisen trodde på min sanna historia om den nysmällda/nylagade bilen och den inte ännu beställda fram skylten och lät mig gå :)

Detta trots mitt kassa skådespeleri när jag instinktivt spelade ovetande ang hans fråga om "dom går rätt fort dom där bilarna va?" :p

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Faktum är att jag blev stoppad en gång precis där huddingevägen(kameraland) slutar i min s13 utan reggskylt fram. Fast snälla polisen trodde på min sanna historia om den nysmällda/nylagade bilen och den inte ännu beställda fram skylten och lät mig gå :)

Detta trots mitt kassa skådespeleri när jag instinktivt spelade ovetande ang hans fråga om "dom går rätt fort dom där bilarna va?" :p

En S13.
"Den där går rätt fort va".

Det är nog bäst jag inte säger någonting just nu. :gnissla

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Observerade en gång i tiden att våran lilla icabutik i samhället jag då bodde i endast hade en tjej i kassan o en på "golvet" på söndagar.Det hungriga långhåriga drägg jag då var fann en genväg till både mätt mage o fylla gratis(kallas även snatteri).Man gick in när det befann sig lite lagom med kunder i butiken.Strosade runt o tog ett paket mjukt tunnbröd o la i korgen.Till det ville man ju ha rostbiff i skivor.Små goa saltgurkor o pepparrotsvisp.Sen när ingen såg så smög man ut på lagret via charkdisken.O sen kröp man in bakom nån av ölpallarna som stod där.O var man riktigt tyst o försiktig kunde man sitta där i bra många timmar o smaska i sig värsta partysnittarna o gurgla ner dom med folköl.När man var lagom mätt o full var det bara att trycka upp lagerporten,gå ut på lastbryggan ,luta sig in o trycka på nerknappen igen.Naturligtvis lyckades man ju bli lite trött en gång o somnade o snarkade å det högljudaste.Blev upptäckt o sheriffen kom o släpa fram en.Men ett ganska kul minne.Dock inget jag rekommenderar då det är ren stöld,men i nödfall kan det funka för att få i sig lite till livs.:rolleyes:

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Observerade en gång i tiden att våran lilla icabutik i samhället jag då bodde i endast hade en tjej i kassan o en på "golvet" på söndagar.Det hungriga långhåriga drägg jag då var fann en genväg till både mätt mage o fylla gratis(kallas även snatteri).Man gick in när det befann sig lite lagom med kunder i butiken.Strosade runt o tog ett paket mjukt tunnbröd o la i korgen.Till det ville man ju ha rostbiff i skivor.Små goa saltgurkor o pepparrotsvisp.Sen när ingen såg så smög man ut på lagret via charkdisken.O sen kröp man in bakom nån av ölpallarna som stod där.O var man riktigt tyst o försiktig kunde man sitta där i bra många timmar o smaska i sig värsta partysnittarna o gurgla ner dom med folköl.När man var lagom mätt o full var det bara att trycka upp lagerporten,gå ut på lastbryggan ,luta sig in o trycka på nerknappen igen.Naturligtvis lyckades man ju bli lite trött en gång o somnade o snarkade å det högljudaste.Blev upptäckt o sheriffen kom o släpa fram en.Men ett ganska kul minne.Dock inget jag rekommenderar då det är ren stöld,men i nödfall kan det funka för att få i sig lite till livs.:rolleyes:

oj vad du fick mig skratta:D

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...