Fy F-N va häftigt 250R kommer bli 2004

RS250RR

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Honda RS250 -05, Yamaha YZ250-12 Yamaha R6 -09
anledningen till att niklas inte var med på listan var att han faktiskt inte är ny i klassen utan körde knutstorp förra året och gjorde mycket bra dessutom.

Nicklas

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Bimota 500 V-Due
Och Nicklas Cajback (hört talas om honom? ) dominerade 250-rejset på Sviestad igår. Feta credz i hooden till den mannen.

Jo jag tror jag känner den killen :hej

Jepp, Nicklas är en mycket snabb snubbe!
Körde både 125 std och 250SP på Falkenberg följt av B-racet på Sviestad! Lite svettigt var det väl?

Näe det är då man förstår hur viktigt dem där timmarna i gymmet är på vintern när det är som mörkast och kallast utanför fönstret..

Man tackar så mycket för all beröm alltid lika kul att höra..

Last edited:

Nicklas

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Bimota 500 V-Due
anledningen till att niklas inte var med på listan var att han faktiskt inte är ny i klassen utan körde knutstorp förra året och gjorde mycket bra dessutom.

Jag ser mig själv som ny i klassen. Knutstorp var inget som var planerat utan det såg vi som ett bra tillfälle att prova på och känna lite på cykeln eftersom jag ändå skulle köra 250sp och 125j så passade vi på.

1. Patrik Fredriksson Yamaha 04
2. Andreas Mårtensson Yamaha 04
3. Robin Hålen Yamaha 04
4. Christian V Anderssen Honda 00
5. Ngn som köpt Niklas Eksteins hoj
6. Kristian Lodnert Honda 01
7. Anders Kihlander Honda HPD 96-00
8. Nicklas Cajback Honda 99
9.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
1. Patrik Fredriksson Yamaha 04
2. Andreas Mårtensson Yamaha 04
3. Robin Hålen Yamaha 04
4. Christian V Anderssen Honda 00
5. Ngn som köpt Niklas Eksteins hoj
6. Kristian Lodnert Honda 01
7. Anders Kihlander Honda HPD 96-00
8. Nicklas Cajback Honda 99
9. Peo (ryktena säger att han köpt ett tz-02 chassi och motor)

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Förbaskat kul om ni får så mycket som tio nya förare nästa år. Ska bli kul at se.

Bra för säkerheten också - All mekbelysning på nätterna lyser upp mekdepån så att man inte behöver riskera at snubbla på sladdar i mörkret :p

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Chrille skrev:
Förbaskat kul om ni får så mycket som tio nya förare nästa år. Ska bli kul at se.

Bra för säkerheten också - All mekbelysning på nätterna lyser upp mekdepån så att man inte behöver riskera at snubbla på sladdar i mörkret :p

Hihi.. Plus lite folk å surra med när alla andra går å lägger sig vid bollibompa... å man inte är klar med sin :öl eftersom man ägnat hela kvällen år nåt motorbyte eller så..

/B

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Chrille skrev:

Nu är det iofs inte bara nya förare på listan, utan även några gamla förare, med "hottare" maskiner. Och även några "nygamla" förare.

Men det är ett rejält uppsving inför nästa år, där det blir påfyllning av både halvsnabba förare och några riktigt snabba förare.

edit: Men vad som är lite roligt, är att några snabba maskiner som varit svårsålda, nu äntligen kommer ut och luftas igen.

Racerpelle

Pelles Konsult och Motor AB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös stackare
Chrille skrev:
I er lista har ni ju glömt bort RacerPelle. Vet inte vad han planerar inför nästa år men fin hoj har han!

Tack för utlåtandet om hojen, är rätt nöjd med den.
Har dock fått klart för mig hur mycket åkträning jag behöver, kan jag träna mycket innan så kanske jag vill köra något/några race nästa år!

/ Racerpelle

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...