Fy fan för att göra slut!

Dark_Messenger

Guest
Skriver av mig nu för det känns jävligt skönt på något sätt!
Gjorde slut med flickan efter 4 år idag. På mitt initiativ iofs, men det känns lik förbannat inte bra.. Gör det någonsin det?? Jobbat idag, kändes ju fördjävligt att dra till jobbet på morgonen men vad f"n ska man göra? Måste ju arbeta. Samtidigt som det känns skönt att slippa tänka också. Gråt o skrik såklart, som det brukar vara (kan jag tänka mig). Just nu sitter jag här fulladdad med whiskey och öl och lyssnar på stereon på typ 120% volym, låter klyshigt jag vet, och tycker synd om mig själv. Eller kanske gör jag inte det. Jag vetefan. Kan inte riktigt tänka sunt just nu känner jag. Så många tankar som snurrar, knappast något ovanligt men ändå, det blir verkligt först när det händer en själv. Klart det känns som en dröm att kunna greja/åka med hojen som jag vill utan förklaringar. Klockrent, så det ska vara jag vet, men ja, va fan..

Den finaste hojen på denna planet står i garaget och jag känner typ, åhh fan nu jävlar ska jag ägna dig tid, massor av tid, men lik förbannat så känns allt fördjävligt! Jag brukar tänka på mig själv som en av de hårda gossarna, men just nu känner jag mig som om jag vore gjord av något skört jävla träslag som brinner upp på tre och en halv nanosekund ungefär. Alla som varit med om det känner igen det kanske!?

Vore jag inte så packad som jag är nu, skulle jag ut o åka för att "trösta mig lite", men det lär inte bli aktuellt idag. Iofs skitväder här men ändå. Hellre åka i regn som det känns nu och känna lite kyla och väta mot kroppen, och känna något!, än sitta i den här skiten som det känns som nu, och göra ingenting.

Nu har jag snyftat av mig! Kändes bra!

/Dark

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
Stackars dig :pannkyss :)

Ta hojen och kör ut på en riktig lång dagstur nu i påsk, det ska ju bli finnt väder. Jag brukar göra så när jag känner mig nere. Det känns lite bättre vargefall, det är jag säker på.

Bli gladare nu det är ju vår! :)

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Ta o ring till några polare o be dem komma över o snacka lite. Känns faktiskt mycket bättre att få prata av sig. Det sämsta man kan göra är att stänga inne sig o tycka synd om sig själv. Trots allt så gjorde man ju det för att man själv skulle må bättre inte fan för att må sämre.
Sen är det väl inte fel o få ut o känna på hojen lite granna nu när våren kommer o man verkligen vill komma ut o känna på det härliga vädret.
Lycka till o sup inte ner dig för mycket. Du mår bara sämre imorgon!

Dark_Messenger

Guest
enduroemil skrev:
2082410 Stackars dig

Ta hojen och kör ut på en riktig lång dagstur nu i påsk, det ska ju bli finnt väder. Jag brukar göra så när jag känner mig nere. Det känns lite bättre vargefall, det är jag säker på.

Bli gladare nu det är ju vår!
Jo, ska göra det! Sugen som bara den!

sportarn skrev:
2082425 Ta o ring till några polare o be dem komma över o snacka lite. Känns faktiskt mycket bättre att få prata av sig. Det sämsta man kan göra är att stänga inne sig o tycka synd om sig själv. Trots allt så gjorde man ju det för att man själv skulle må bättre inte fan för att må sämre.
Sen är det väl inte fel o få ut o känna på hojen lite granna nu när våren kommer o man verkligen vill komma ut o känna på det härliga vädret.
Lycka till o sup inte ner dig för mycket. Du mår bara sämre imorgon!
Mmm, ska dra ner till några bekanta och prata lite hade jag tänkt mig. Har ju fan inget o "göra" nu känns det som. Men det har man ju visst det kanske, känns väl bara så därför man är så van att ha någon där bredvid sig..

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Drick ingen sprit ffs, det blir bara värre. Först förstärkta känslor idag, sen bakfylla och total megaångest imorgon, huuu.

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Det är fan lika bra att aldrig göra slut.
Det är inte på långa vägar värt den ångest och sorg man alltid känner efteråt, jag gör det iallafall..

Fy fan!

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
:pannkyss Känns alltid åt helvete när det tar slut! Lika bra att grina av sig ordentligt så känns det bättre sen. Vad är det för idé att ha vänner om man inte utnyttjar dom ibland, antingen för att tjata om samma sak i flera timmar eller som tyst sällskap...

Snart är det vår och sol och då kommer du glida runt och bara njuta :Rockbanan

Dark_Messenger

Guest
Tack för alla goa kommentarer.

Blev nog en aning för mycket att dricka igår. Vaknade upp tjugo över tio på kvällen i ett solarium nere på stan :va Helt desorienterad hade fan ingen aning om vart jag var eftersom det var helt mörkt och tyst omkring mig (solariet hade hunnit stänga). Måsta ha knatat in där för att sola vid sju-åtta tiden tror jag, men kommer inte riktigt ihåg. Vaknade full som ett as med en go sveda på kroppen och kunde knappt stå på benen. :rolleyes:

Lyckades ta mig ut och spydde i närmsta trappuppgång/portal in till en gård. På ostadiga ben tog jag mig hem och ner i sängen för att sova. Det där med att träffa vännerna blev inte av kan man säga. Kom aldrig så långt.. :) Känner mig lite piggare nu idag men det pendlar fortfarande mellan glädje/ångest på något sätt. Nu är det väl bara och börja ta tag i saker igen.

Rolfs dotter

Bits bara ibland! ;o)
Gick med
31 Aug 2004
Hoj
Alla på Racehouse! ;o)
Låter som om du gjorde slut med tjejen bara för att kunna ägna motorcykeln mer tid, men jag anar att det inte riktigt var av den anledningen.

Känner man att man glidit sär och att det inte funkar längre finns det ingen mening att knata vidare tillsammans.
Been there, done that och det är bara slöseri med tid. Dock är det jäkligt jobbigt att göra slut efter så lång tid tillsammans, men det går över, jag lovar.

Direkt efteråt känns det skit, men ge det lite tid - det blir bra!

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
bättre att göra slut om det känns fel än att gå å dra ut på de i tron att det kanske blir bättre. att göra slut e jobbigt men det går över relativt fort i gemförelse med att fejka att allt e bra under en längre tid inte rätt varken mot sig själv eller partnern. till trådstartaren tat lungt det går snart över.

(stavning )

janeinar

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2006
Hoj
letar febrilt
Dark_Messenger skrev:
2082367 Skriver av mig nu för det känns jävligt skönt på något sätt!
Gjorde slut med flickan efter 4 år idag. På mitt initiativ iofs, men det känns lik förbannat inte bra.. Gör det någonsin det?? Jobbat idag, kändes ju fördjävligt att dra till jobbet på morgonen men vad f"n ska man göra? Måste ju arbeta. Samtidigt som det känns skönt att slippa tänka också. Gråt o skrik såklart, som det brukar vara (kan jag tänka mig). Just nu sitter jag här fulladdad med whiskey och öl och lyssnar på stereon på typ 120% volym, låter klyshigt jag vet, och tycker synd om mig själv. Eller kanske gör jag inte det. Jag vetefan. Kan inte riktigt tänka sunt just nu känner jag. Så många tankar som snurrar, knappast något ovanligt men ändå, det blir verkligt först när det händer en själv. Klart det känns som en dröm att kunna greja/åka med hojen som jag vill utan förklaringar. Klockrent, så det ska vara jag vet, men ja, va fan..

Den finaste hojen på denna planet står i garaget och jag känner typ, åhh fan nu jävlar ska jag ägna dig tid, massor av tid, men lik förbannat så känns allt fördjävligt! Jag brukar tänka på mig själv som en av de hårda gossarna, men just nu känner jag mig som om jag vore gjord av något skört jävla träslag som brinner upp på tre och en halv nanosekund ungefär. Alla som varit med om det känner igen det kanske!?

Vore jag inte så packad som jag är nu, skulle jag ut o åka för att "trösta mig lite", men det lär inte bli aktuellt idag. Iofs skitväder här men ändå. Hellre åka i regn som det känns nu och känna lite kyla och väta mot kroppen, och känna något!, än sitta i den här skiten som det känns som nu, och göra ingenting.

Nu har jag snyftat av mig! Kändes bra!
/Dark

Så bra!
Men då får du träffa din älskarinna dessto oftare nu då !
FRÖKEN HÖGER!

Jag bara ronkarrrrrrrrrr!!!!(sjunger)
:slicka ingen mer tungvärk dåra- de e ju positivt, eller?!

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024