Fy fan för Statoil!!

carolines

Blondinen
Gick med
10 Oct 2009
Hoj
tittar & åker

klart... varför ska ja behöva göra en massa på min bil när ja alltid måste hjälpa alla kunder o fylla på olja,spolarvätska, fylla luft i däcken..
nej nej någon måste juh hjälpa mig:) hahahaha

behövde senast igår fylla på olja i bilen... de skicka ja ut pojkvännen o en polare till att göra:banana

(fast killen jobbar juh på statoil så han får slippa i framtiden o göra de åt mig)

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
detta måste juh bara va på min station då...:yoparty
Fast visst den vi hade innan gick juh sönder en gång i kvarten så snälla wonderwizard fixa en pump som används till lastbilar istället:banana

Ni måste bytt någon gång under förra året? Hade lite problem med pumpen då minns jag. Den 29 maj inför Knutstorp var jag uppe och kollade lufttrycket i Duccen. Då fungerade allt perfekt. Lastbilspump minsann :tummenupp

Hoppas den håller säsongen ut :)

carolines

Blondinen
Gick med
10 Oct 2009
Hoj
tittar & åker
Ni måste bytt någon gång under förra året? Hade lite problem med pumpen då minns jag. Den 29 maj inför Knutstorp var jag uppe och kollade lufttrycket i Duccen. Då fungerade allt perfekt. Lastbilspump minsann :tummenupp

Hoppas den håller säsongen ut :)

de stämmer... jag blev tokig på pumpen vi hade innan så henke fixa den vi har nu till oss... har gått sönder en gång på 8 månader så den håller väldigt bra:yoparty
om du har en ducce hur har ja kunnat missa dig:va:va

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Jag lider med dig. Min Kawasaki har samma problem, speciellt med bakfälgen, problemet ligger i att luftpumpens konstiga "vinkel" är oftast för stel, råkar ut för denna typ ofta på bensinmackar. Däremot fungerar det bättre med dessa automatiska luftpumpar där du enbart drar ut en slang med munnstycket men problemet är just att dom inte visar hur mycket luft jag hade innan.

TMax500

Kör alla sorters hojar. Live and let live.
Gick med
20 Apr 2009
Hoj
Triumph Thruxton 900, Moto Guzzi Bellagio, Vespa 300 GTS, Kawasaki Versys 650
Känner väl igen problemet. Har svårt att få luft i min trajja. Besökte 4(!) mackar i helgen innan jag hittade en som hade grejor som funkade med mitt bakhjul.

1. OKQ8 - "slang från skåpet", passade inte, prövade alla upptänkliga vinklar, mellan ekrarna, vänster, höger, bakifrån, framifrån (jo, jag vet att det låter som en p-rulle...)

2. Shell - "slang från skåpet" med litet munstycke längst ut, såg bra ut till en början. Men displayen var kass så det gick inte att se om jag lade i 1,8 eller 2,3...

4. Preem - en lös luftmoj, med samma dumma modell på nippeln som OKQ8 ovan, funkade inte.

3. Nästa Shell - ÄNTLIGEN!! En "slang från skåpet" som inte hade den dumma j-a metallkröken utan bara ett munstycke längst ut på slangen. Äntligen lite luft.

Det hela tog en halvtimma inklusive resorna mellan olika mackarna. Skärpning, någon!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati