HönaPower skrev:
Känns det kul? Är du glad att få gotta dig nu? När någon annan rör om med pinnen i myrstacken så du slipper?
HönaPower skrev:
Thompada skrev:KANSKE ÄVEN STOPPA INVANDRINGEN ETT TAG O LÖSA PROBLEMMEN MED DE SOM FINNS HÄR REDAN...
- Skicka hem/ut alla som inte kan sköta sig enligt svenska ramar o regler
- ställ lite krav , o ge dom nån form av jobb/sysselsättning! ( inte bara bidrag )
- försök lösa deras problem i deras hemland istället...
Mr.Dna skrev:Ge dig!!! :kocko
Thompada skrev:KANSKE DAX ATT VÅRA POLITIKER & DE ANDRA SOM BESTÄMMER...
BÖRJAR SE ÖVER SVERIGES LAGAR O FÖRORDNINGAR!
- Sluta dalta med våra interner !!! ge dom ETT STRAFF inte bara förvaring!
KANSKE ÄVEN STOPPA INVANDRINGEN ETT TAG O LÖSA PROBLEMMEN MED DE SOM FINNS HÄR REDAN...
- Skicka hem/ut alla som inte kan sköta sig enligt svenska ramar o regler
- ställ lite krav , o ge dom nån form av jobb/sysselsättning! ( inte bara bidrag )
- försök lösa deras problem i deras hemland istället...
ANVÄND VÅRA SKATTEMEDEL PÅ RÄTT SÄTT !!!
- värna o rädda (om det nu inte är för sent) vårt sociala skyddsnät...
skola, sjukvård, äldrevård, psykvård mm....
- försök få sverige o svenskarna på fötter....
& UT UR EU !!! (innan allt är förstört !!!)
blacktriple skrev:Tyvärr kommer det nog bara bli värre och värre. Fy fan!
Markus skrev:Vi har fått den politik vi förtjänar, dvs den vi valt. Glöm inte det.
Tåbbä skrev:Tyvärr glömmer folk det till nästa val... som vanligt
Markus skrev:Vi har fått den politik vi förtjänar, dvs den vi valt. Glöm inte det.
Jo det är ju plättlätt, ska vi ge alla invandrarde kommunala/statliga jobb?Thompada skrev:- ställ lite krav , o ge dom nån form av jobb/sysselsättning! ( inte bara bidrag )
korvgubbe skrev:Precis, för gatubrottslingar och ligister skulle inte finnas om vi hade ett moderat styre. Eller ännu bättre, hade hårdare straff som i USA. Där har de ju t.o.m dödstraff och där är ju gatuvåld nästan ett okänt fenomen.
eus skrev:För det är ju ingen företagare som vill anställa dom.
A-star skrev:Man ska behandla andra, som man själv vill bli behandlad...... :corn Om alla gjorde så skulle det va mindre våld....ha jag fel
TwinSucker skrev:No offence...men jag blir ju inte förvånad över att dom inte tycks heta Johan, Peter eller nåt liknande det är säkert nåt inträdesprov till dom "coola" grabbarnas gäng
Vilka jävla spån det finns i den här stan :kocko
Markus skrev:Du kan säga vad du vill, men faktum är att majoriteten av svenska folket har valt representanter som misslyckats med att skapa ett tryggt samhälle.
Om moderaterna hade lyckats bättre kan man diskutera hur länge som helst, men majoriteten borde vara nöjda som det är nu, och de behöver inte hetsa upp sig således.
Ok jag också, men min jobbarkompis frågade sin vän som är företagare.Markus skrev:Jag har massor med invandrarkompisar, ingen är arbetslös. Har man en mentalitet som han som hungerstrejkar på Sergels torg nu, då förtjänar man fan inget jobb. Latmask, det är vad han är.
eisbaer skrev:Så man ska vara nöjd med brottsligheten för att det inte finns något parti att rösta på som skulle löst det bättre.
Markus skrev:Jag har massor med invandrarkompisar, ingen är arbetslös. Har man en mentalitet som han som hungerstrejkar på Sergels torg nu, då förtjänar man fan inget jobb. Latmask, det är vad han är.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|