Fy fan!!!

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
Thompada skrev:
KANSKE ÄVEN STOPPA INVANDRINGEN ETT TAG O LÖSA PROBLEMMEN MED DE SOM FINNS HÄR REDAN...

- Skicka hem/ut alla som inte kan sköta sig enligt svenska ramar o regler
- ställ lite krav , o ge dom nån form av jobb/sysselsättning! ( inte bara bidrag )
- försök lösa deras problem i deras hemland istället... :D

Ge dig!!! :död :kocko

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Thompada skrev:
KANSKE DAX ATT VÅRA POLITIKER & DE ANDRA SOM BESTÄMMER...
BÖRJAR SE ÖVER SVERIGES LAGAR O FÖRORDNINGAR! :huvet

- Sluta dalta med våra interner !!! ge dom ETT STRAFF inte bara förvaring!

KANSKE ÄVEN STOPPA INVANDRINGEN ETT TAG O LÖSA PROBLEMMEN MED DE SOM FINNS HÄR REDAN...

- Skicka hem/ut alla som inte kan sköta sig enligt svenska ramar o regler
- ställ lite krav , o ge dom nån form av jobb/sysselsättning! ( inte bara bidrag )
- försök lösa deras problem i deras hemland istället... :D

ANVÄND VÅRA SKATTEMEDEL PÅ RÄTT SÄTT !!! :rolleyes:

- värna o rädda (om det nu inte är för sent) vårt sociala skyddsnät...
skola, sjukvård, äldrevård, psykvård mm....
- försök få sverige o svenskarna på fötter....

& UT UR EU !!! (innan allt är förstört !!!) :huvet

Japp, bra idé det där med skattemedlen, det tycks ha varit bortkastat att lägga dem på din skolgång, för att ta ett exempel.

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Det är sånt här som gör att den lilla gnutta civilkurage som finns kvar hos svenska folket effektivt försvinner.

Det är väl ingen som vill riskera att bli halvt ihjälslagen bara för att man tycker att folk inte ska sparka sönder blomkrukor.

Tyvärr kommer det nog bara bli värre och värre. Fy fan! :mad:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Markus skrev:
Vi har fått den politik vi förtjänar, dvs den vi valt. Glöm inte det.

Precis, för gatubrottslingar och ligister skulle inte finnas om vi hade ett moderat styre. Eller ännu bättre, hade hårdare straff som i USA. Där har de ju t.o.m dödstraff och där är ju gatuvåld nästan ett okänt fenomen.

A-star

A-star
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Nada...just nu.
Man ska behandla andra, som man själv vill bli behandlad...... :corn Om alla gjorde så skulle det va mindre våld....ha jag fel :va :)

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Thompada skrev:
Jo det är ju plättlätt, ska vi ge alla invandrarde kommunala/statliga jobb?
För det är ju ingen företagare som vill anställa dom.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
korvgubbe skrev:
Precis, för gatubrottslingar och ligister skulle inte finnas om vi hade ett moderat styre. Eller ännu bättre, hade hårdare straff som i USA. Där har de ju t.o.m dödstraff och där är ju gatuvåld nästan ett okänt fenomen.

Du kan säga vad du vill, men faktum är att majoriteten av svenska folket har valt representanter som misslyckats med att skapa ett tryggt samhälle.
Om moderaterna hade lyckats bättre kan man diskutera hur länge som helst, men majoriteten borde vara nöjda som det är nu, och de behöver inte hetsa upp sig således.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
eus skrev:
För det är ju ingen företagare som vill anställa dom.

Jag har massor med invandrarkompisar, ingen är arbetslös. Har man en mentalitet som han som hungerstrejkar på Sergels torg nu, då förtjänar man fan inget jobb. Latmask, det är vad han är.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
A-star skrev:
Man ska behandla andra, som man själv vill bli behandlad...... :corn Om alla gjorde så skulle det va mindre våld....ha jag fel :va :)

Just det, återupprätta den kristna etiken! :hihi
Jag vet vem som kan bli konsult,
<--------------- den här killens nuvarande efterträdare.

:hihi

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
TwinSucker skrev:
No offence...men jag blir ju inte förvånad över att dom inte tycks heta Johan, Peter eller nåt liknande :censored det är säkert nåt inträdesprov till dom "coola" grabbarnas gäng :huvet
Vilka jävla spån det finns i den här stan :kocko

Detta var nog rekordsnabbt löst! Tog bara 56 minuter den här gången.

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
Markus skrev:
Du kan säga vad du vill, men faktum är att majoriteten av svenska folket har valt representanter som misslyckats med att skapa ett tryggt samhälle.
Om moderaterna hade lyckats bättre kan man diskutera hur länge som helst, men majoriteten borde vara nöjda som det är nu, och de behöver inte hetsa upp sig således.

Så man ska vara nöjd med brottsligheten för att det inte finns något parti att rösta på som skulle löst det bättre.

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Markus skrev:
Jag har massor med invandrarkompisar, ingen är arbetslös. Har man en mentalitet som han som hungerstrejkar på Sergels torg nu, då förtjänar man fan inget jobb. Latmask, det är vad han är.
Ok jag också, men min jobbarkompis frågade sin vän som är företagare.
Han sa att folk med utländska namn som söker jobb hos honom åker i papperskorgen direkt.
Jag tvivlar inte på att det är så det funkar på många ställen.

Fast bemanningsföretagen gör stor nytta där, många invandrare får fast anställning efter att ha jobbat på en firma åt ett bemanningsföretag.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
eisbaer skrev:
Så man ska vara nöjd med brottsligheten för att det inte finns något parti att rösta på som skulle löst det bättre.

Man kanske åtminstone ska se sig om efter ett alternativ då inga ansträngningar görs från nuvarande styre att komma till rätta med problemen.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Markus skrev:

Jag träffade en civilingenjör med arabiskt namn som var helt förtvivlad, han hade inte fått ett enda jobb på de 5 år som gått sen han tog examen. Jag skulle vilja se dig spänna ögonen i honom och kalla honom latmask.....

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept