Fy fan!!!

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Markus skrev:
Genom att skriva "kan" och "säkerligen" kom de nog runt problemet.
Det lärde jag mig när jag skrev min A++ uppsats. :hihi

Med min metodtalliban till examinator hade jag fått stå i skamvrån om jag försökt mig på något sådant..

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
korvgubbe skrev:
Med min metodtalliban till examinator hade jag fått stå i skamvrån om jag försökt mig på något sådant..

Som tur är är inte alla talibaner (än :tungan ).
Snart blir det piskrapp för ankelvisning och dödsstraff för spridning av Agfa kassetter med B.Spears (något det med all rimlighet redan borde vara).
Skämt å sido, hade de kunnat underbygga sina teser så förstår jag inte varför de använder termer som "förmodligen", "säkerligen", "kan".

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Markus skrev:
Som tur är är inte alla talibaner (än :tungan ).
Snart blir det piskrapp för ankelvisning och dödsstraff för spridning av Agfa kassetter med B.Spears (något det med all rimlighet redan borde vara).
Skämt å sido, hade de kunnat underbygga sina teser så förstår jag inte varför de använder termer som "förmodligen", "säkerligen", "kan".

På tal om dödstraff... såg du att USA avrättat fler barn än övriga världen tillsammans? (förra året)Då räknades Iran, Pakistan och Kina med...

Ska försöka ordna fram rapporten så får vi väl se OM de underbygger dem eller inte.

Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
korvgubbe skrev:
På tal om dödstraff... såg du att USA avrättat fler barn än övriga världen tillsammans? (förra året)Då räknades Iran, Pakistan och Kina med...

Ska försöka ordna fram rapporten så får vi väl se OM de underbygger dem eller inte.

Gör det. Eftersom jag är emot dödsstraff så vore det intressant att få mer vatten på min kvarn.

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
burner skrev:
Har inte läst hela, nej.
Mest skummat igenom.

För mig är Svensk och Svensk medborgare inte samma sak.

Svensk är du endast om du är född i Sverige, medborgare blir vem som helst efter några år i Sverige.

Men men, nu är det ju inte jag som bestämmer så låt folk åka på mer stryk bara :tummenupp :tummenupp

:va Men om man är invandrare och blir född här av sina invandrarföräldrar då är man svensk eller hur om nu föräldrarna är svenska medborgare. Du får gärna förklara dig lite. Samma sak det här med svartskallar. Hur många blonda samt mörk håriga svenskar finns det? det borde nog vara ganska blandat! Burner är du blond? Om inte! så är du en svartskalle eller? :D Kan till fullo hålla med om att en del invandrar föräldrar är dålig på att uppfostra sina barn rätt. Men med tanke på när många invandrare blir nekade jobb så brister nog hoppet ganska snabbt hos dem samt att de inte orkar hålla koll på sina barn.

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
burner skrev:
Fy fan säger jag bara.

Skicka hem skräpet bara !!!

Till er som försvarar dom, jag skulle vilja er inställning den dagen te.x ditt barn eller fru åker på storstryk av "ett gäng invandrare", då är det inte så kul längre eller ?

Moget! Men du sa ju att du hade flera invandrare som är mycket trevliga och bra att ha att göra med? Vad tycker du då om de gör nåt snedsteg? För svenskar gör väl aldrig nåt! :rofl För större av delen av dina inlägg gäller att skicka ut alla invandrare eller hur?

Hur uppträder du om det kommer svenskar från nå grannkommun och slår ner dig vad ska du göra? Utvisa dem från sverige eller? :3freak

ApriliaDe1

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Äter Din Sporthoj på 100m
Satan vad man blir sne! Fick filmen av en polare. Han som filmar står och skrattar och tycker det är ascoolt! :mad:

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln