Jag ar ju har med tjejen sa de enda sjukdoar jag far ar de som vi bollar mellan varandra da......
Men jag var sjuk de 5 forsta dagarna, kakade 10 konstiga piller om dagen som inte ser lagliga ut i sverige men frisk blev jag iaf!
Nu har jag inte vagat hyra nan varstinghoj an for de tar ditt pass i deposition och det finns inga forsakringar pa hojarna sa det blir dyrt om man kvaddar

Men nar vi kommer tillbaka till samui (ar pa en annan stor o) sa ska jag hyra mig en cbr 400 eller en fetingoffroad ala african twin. 100 spann om dagen for en san hoj ar helt ok! Och cbr'en ser precis ut som de stora blades i sverige, men de later lite mesigare.
Sen har jag varit pa thailandsk crosstavling, javlar vad kassa de var pa att kora och for att komma till askadarplats sa fick man ga over banan mitt i racet! Riktiga darar........
Sa, nu ska jag lamna tillbaka moppen jag hyrde igar (35spann for en dag) sen ska det snorklas lite mer och kanske ta en tredje bananmilk-shake for dagen
Men snart sa ar jag hemma i den ljuvliga kylan igen! Man blir faktiskt javligt less pa att svetta ur sig 10 liter om dagen, man maste dricka sa grymt med vatten hela tiden!