Ahhh, äntligen hemma igen i kylan! 7 minus och snö har gjort mig glad igen
Men de jävlarna på arlanda har rotat i både mitt och tjejens bagage och nu saknas det föremål ur både mitt och tjejens bagage

Har polisanmält det hela och anmält det till flygbolag, försäkringsbolag och får jag inget svar inom kort blir det ett försök hos media också. Surt att de inte kan hantera bagaget bättre.
De har tydligen sökt igenom mitt bagage rätt våldsamt för en parfymflaska saknas men kartongen finns kvar och den är demolerad. Och antagligen säkte de igenom det bara för att jag hade en större mängd piller i väskan, men de fick jag behålla så de var tydligen lagliga. Att jag hade sprit och två vapen i väskan förekom dem tydligen inte, de har dem inte petat på!
Och ur tjejens bagage försvann det två halsband i silver och guld och två mindre smycken. Troligtvis ingen stöld utan det handlar bara mer om oförsiktighet vid hanterade under genomsökningen, men tydligen är det svårt att sköta sitt jobb.
Som tur är så har jag ett trumfkort på handen och det är att jag har kontakter med de högre hönsen över säkerhetspersonalen och det pratades lite löst om en internutredning om inget av det försvunna kommer fram. Man kan alltid hoppas.
Mest ledsen är tjejen som har förlorat ett smycke hon fick när hon var 5 år gammal och har haft det sedan dess
Jaja, trots allt är det skönt att vara hemma!