Fylle grejjer vi alla gjort.

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Snälla, lägg ner!

lite skoj att du inte sagt ett ljud å sen får du helt plötsligt luft. :va

EDIT: ja nått pip såg ja väll att du hade åstakommit.

EDIT2: jaja "spam team" har ju sagt att de ska sluta så sluta själv å späpå.

Last edited:

fLedLik

fLedLik
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Husqvarna 450 RR -08 Till Salu
Sprungit sprint mellan lyktstolpar påväg hem från krogen. Mindes det ej själv, men en bekant kom förbi med bil och frågade vad jag gjorde. Hon skjutsade hem mig :D

Modde

KLUBBLÖS
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
en svart fågel
Nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta men jag röstar på vi alla fortsätter med det såkallade fjortisdagiset här och alla fröken/herr duktig kommentarer om det som inte ens finns kvar i tråden kan alla hålla för sig själva och om det ändå är så jävla viktigt att få det sagt så er min PMbox öppen OKey?? Puss på er!

Sprungit sprint mellan lyktstolpar påväg hem från krogen. Mindes det ej själv, men en bekant kom förbi med bil och frågade vad jag gjorde. Hon skjutsade hem mig :D

HAHA vad glad att du missa stolparna , har hört att det gör jävligt ont att springa in e dem :gnissla

Last edited:

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
lite skoj att du inte sagt ett ljud å sen får du helt plötsligt luft. :va

EDIT: ja nått pip såg ja väll att du hade åstakommit.

EDIT2: jaja "spam team" har ju sagt att de ska sluta så sluta själv å späpå.
:lol :lol

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
I senaste valet röstade jag på fel parti. Jag var rätt så bakis och hade kabelbrand i huvudet. Kändes rätt så krossmongo faktiskt :gnissla

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Hoj
zx10r -08
Att köra på fyllan skulle vara något man ska skämmas över inte tycker att det är coolt :näsblod

men de e fortfarande en fyllegrej som går att skratta åt i efterhand (i de flesta fall)

jag har gjort så sjukt mkt dumt på fyllan men ni i denna tråden tar priset! iaf vad jag vet för de värsta grejerna kommer jag garanterat inte ihåg!

"Petersson"

kör som varje dag vore den sista......
Gick med
1 Dec 2006
Hoj
DRZ 400 sm -07
Detta hände för några årsen nu då en polare å jag varit ute en lördag:
Vi var rätt runda under skorna om man säger så:fyllisar pengarna var slut,
trötta å hungriga om vill bara hem (säkert många som känner igen sej) :D försökte ordna skjuts men det var omöjligt just den kvällen:mad:
Polaren fick en ide som kanske inte var så smart,men den var ju värd att prova, bara vi kom hem:tummenupp
Polaren hade fått näsan avslagen några helger innan, och fick
väldigt lätt näsblod:vi ser en polisbil på andra sidan torget och polaren börjar trycka lite på näsan så det börjar :näsblod vi börjar springa mot polisbilen och vi skriker till dom att vi är jagade av en massa (nysvenskar) Den minen jag får av den ena polisen skulle jag gärna betalat för att se igen:D dom säger till oss att hoppa in där bak i bilen vilket vi gör å skriker till dom att köra för dom är hur många som helst :tungan
polisbilen drar givetvis i väg :dummer och det snabbt:D
efter en stund när dom lugnat ner sej och vi oxå:tungan vill dom vi ska göra en anmälan,men polaren ville så klart inte:D
Vi kör en runda på stan för att leta gärningsmän och hittar ju inga:arsele
så dom vill köra polaren till akuten vilket han vägrar,men ni får gärna köra hem oss sa han :D
Så den kvällen åkte vi gratis taxi hem är ju dock 2mil, vi kom iallafall hem säkert den kvällen:tummenupp

valkyria85

Guest
men de e fortfarande en fyllegrej som går att skratta åt i efterhand (i de flesta fall)

jag har gjort så sjukt mkt dumt på fyllan men ni i denna tråden tar priset! iaf vad jag vet för de värsta grejerna kommer jag garanterat inte ihåg!

klockrent!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...