Mr_White
Medlem
Syrrans knodd fyller 4 bast och då börjar det ju blir läge för en liten MC.
Så vad tror ni om denna? 4-hjuling för 2495:-
Jag skulle aldrig i helvete sätta en fyraåring att köra ett fordon som toppar 60 km/h.Mr_White skrev:2432247Syrrans knodd fyller 4 bast och då börjar det ju blir läge för en liten MC.
sgtpepper skrev:2432302Jag skulle aldrig i helvete sätta en fyraåring att köra ett fordon som toppar 60 km/h.
Mr_White skrev:2432247Syrrans knodd fyller 4 bast och då börjar det ju blir läge för en liten MC.
Färnbo skrev:2432440Verkar att vara ett bra pris, men som alltid man får ju vad man betalar för..
Jag funderade mer på en annan sak ska man inte lära ungarna att åka på 2 hjul innan de får nyttja motordrivet fyrhjuligt?
Dominator-Rocks skrev:2432476Varför skulle man lära sig att åka på 2 hjul först ? Hur tänker du då![]()
![]()
Färnbo skrev:2432532Gammal och konservativ... Ja menar grabben min får inte åka cross förrän han kan cykla utan stödhjul. Att börja åka fyrhjuligt innan 2 kanske inte befrämjar balansutvecklingen.
Samt att jag tror att intresset för vanlig trampcyckel minskar
Mitt påstående var mer som en fråga för att se hur ni andra resonerar, jag är i det här fallet säker på att mitt resonemang är det enda rätta.
Hur tänker ni?
Färnbo skrev:2432532Gammal och konservativ... Ja menar grabben min får inte åka cross förrän han kan cykla utan stödhjul. Att börja åka fyrhjuligt innan 2 kanske inte befrämjar balansutvecklingen.
Mitt påstående var mer som en fråga för att se hur ni andra resonerar, jag är i det här fallet säker på att mitt resonemang är det enda rätta.
Hur tänker ni?
Hur tänker ni?
JT skrev:2432299Köp den här istället så kan dhttp://www.jula.se/Butik/docs/Mallar/mall6.asp?OrderId=351380052&pf_id=SE-640003&dept_id=u också vara med ock leka
Teddy skrev:2432848Jag köpte en liknande i vintras. Det finns några saker du bör fundera på.
- Ljudet är högt och skrämmande för ett ovant öra.
- Den har teoretiska 48 km/h i toppfart vilket är på tok för mycket, 10-15 km/h är mer lagom.
- Det finns ingen returkabel till trotteln så om trotteln av någon orsak hänger sig är dödaren det enda sättet att få stopp på den.
- Det finns endast ett mycket bristfälligt kedjeskydd som är helt oacceptabelt om ett barn ska använda den. En liten barnfot som slinter på fotplattan åker rakt in i tuggen mellan kedja och bakdrev.
Mr_White skrev:2432247Syrrans knodd fyller 4 bast och då börjar det ju blir läge för en liten MC.
sporTlovEr skrev:2433124Om jag var din syrra, skulle du få ett kok stryk om du skulle sätta detta fordon i händerna på 4 åringen..Du har inte barn själv förstår jag....
Nej kolla istället på Billigt elfordon på toys-r-us el dyl..![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |