Fyrverkeri

Herlog

CBR600F 2001
Gick med
10 Oct 2007
Ort
Falkenberg
Hoj
2001 Honda CBR600F
Finns det en annan mening med raketer/smällare än att stilla aphjärnan och se sina pengar gå upp i rök?

Nix jag fattar inte och kommer heller inte att göra det.
Förbjud skiten - främja miljön.

Och vad firar man egentligen? Att man är bakis dagen efter? Tid är människans påfund, nytt år är bara en illusion :hihi

Nu vet jag ju inte hur gammal du är, men själv tycker jag fortfarande det är skoj när det smäller (27år).
Förbjuda smällare och dyligt? Sa du samma sak när du var 10-15 år gammal? Jag kan själv ibland tänka att "fan va ungarna smäller här", men samtidigt, hur kul var det inte när man var liten? Tänk om nån sagt att "nä du, nu ska vi förbjuda dom här" Hur kul hade man haft då? Men men, är man ego så är man...
 

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
Tack för all positiv respons. Det låter som ni vill handla mer.
Kanske blir en beställning till lagom till sista april då :)
Va tillochmed en gubbe som adda mig på msn som sett tråden, han var inte äns medlem här på SH. Han ville köpa 5 paket :gnissla :D
 

IXXUS

stånkaljud,öl och kvinnofolk...
Gick med
25 Dec 2007
Ort
"Åby" hette det förr...
Hoj
gammel gixxer Martin, TT600, Xt660x -08
Nu vet jag ju inte hur gammal du är, men själv tycker jag fortfarande det är skoj när det smäller (27år).
Förbjuda smällare och dyligt? Sa du samma sak när du var 10-15 år gammal? Jag kan själv ibland tänka att "fan va ungarna smäller här", men samtidigt, hur kul var det inte när man var liten? Tänk om nån sagt att "nä du, nu ska vi förbjuda dom här" Hur kul hade man haft då? Men men, är man ego så är man...

Bra talat, har haft exakt samma tankar som dig. Är iof 41 bast ung, men gillar när det smäller å dönar! Men kanske bäst när det kommer från en (1)cylle...?
Skämt å sido, man får ta en titt på hur man själv var i denna tidiga ålder med puberitetsproblem,kompistryck och föräldraruppror...:näsblod
 

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Ort
Timrå
Hoj
Hojlös pga skada
Va tillochmed en gubbe som adda mig på msn som sett tråden, han var inte äns medlem här på SH. Han ville köpa 5 paket :gnissla :D

Om du visste vlika konstiga mail jag fått :)
Folk som googlat smällare och hittat hit. Var även nån gubbe från norge som ville handla :)
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Tack för all positiv respons. Det låter som ni vill handla mer.
Kanske blir en beställning till lagom till sista april då :)

Jag och Mr.dude är troligtvis intresserade av 5-10 paket (alternativt mer) om det blir en till beställning, om mängdrabatten på 120 kr över 10 askar gäller dvs. (eller ännu billigare kanske):) :tummenupp :yoparty

Mr.dude börjar få slut på sina som han köppte av prulle nu. synd, för det är en jäkla knall i dem. Vi smällde 3 igår, varav en i en å¨, fan vad fräcka ljud det blir i vatten alltså :yoparty
 

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Ort
Timrå
Hoj
Hojlös pga skada
Allt ordnar sig. Vi kör en till beställning i Mars då. Gick ju lite smidigare den här gången med betalningarna och så.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Smällare :confused:

Är inte det för ungar?
Testa sånt som de stora killarna använder istället:
[YOUTUBE-ID]9mdPoumMwGE[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top