Eniac
Hojåkare i exil
Denna tråd är till för folk som är medlem på Fz750.se alternativt kör en Yamaha Fz 750.
Bjäbba på! =D
Bjäbba på! =D
Robban_hag skrev:2507167oj, du har en del du med. har du koll på om man måste har några special verktyg för att fixa framgaffeln?
Lonsdale skrev:2508524En träff måste det bli, vi funderar på att om man blir tillräckligt många så kanske man kan hyra kinnekulle..
Någon som vet något om detta? om pris osv.
Jag servade min hoj i början av sommaren, motor och bromsolje byte + ventil fix och förgasar synkning.
Jag är ingen kung på motorn så ventiler och förgasare fick en verkstad fixa(Tvings mc, jävligt duktiga! ).
När jag var ute och körde i regnet igår så undrade jag om folk börjat att ställa av mc'n, inget jag funderar på men det börjar bli lite kyligt.
Hur många av er har ställt av fzn?
patte_36 skrev:2508869Ja min FZ:a har fått vila denna sommar har åkt på en Kawasakin ZX6R som även jag har. Men nästa sommar skall jag ställa på den har jag bestämt mig för ... Jag kan hålla med dig om att lite hojar på vägarna nu.
Lonsdale skrev:2509110När dags tempen hamnar under 10 så blir det nog dags att ställa av.
Jag inbillar mig att det blir ett par mil till i år.
Det skulle vara kul att veta vart ni alla finns?
Eniac skrev:2509449Finns i katrineholm, södermanland.
Har gjort en liten sammanställning.
Varje pil på kartan representerar vart det finns åtminstonde en medlem i Fz-750 klubben.
Så vart tror ni det är lämpligast att ha en träff nästa år?
patte_36 skrev:2509574Måste väll bli söder ut tycker jag det ser ut.......Läckert med karta över var medlemarna finns
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |