Driver du eller....SKA kolla extra noga därinne..åker förbi varje dag...Jeuler skrev:såg dom i linnarhult ind igår.......
killen med ktm har en mockajacka och killen med sv har en svart skinjacka
janoshki-jonaz skrev:Driver du eller....SKA kolla extra noga därinne..åker förbi varje dag...
Sätt upp lappar. Det e ofta folk ser saker men förstår inte riktigt vad det e de ser, eller så vill de inte bli inblandade. Man kan komma gansak långt om man erbjuder en peng...DrGonzo skrev:För att komma ner och upp ur garaget med bil behöver man antingen en egen magnetbricka (vilket alla som bor på Studiegången har), eller så måste man vänta på att någon öppnar grinden och smyga efter honom. Mitt i natten är där så gott som ingen trafik så det känns som någon som bor här har hjälpt till.:
grott mongo skrev:mötte en blå sv 650 i burmabacken förut. Försökte svänga och åka efter men det kom så jäkla mycket mötande trafik så jag tappade bort han . vit hjälm,långt hår,svart skinnjacka. såg ej regplåten,om det nu fanns nån. Såg i alla fall oseriöst klädd ut.
Jeuler skrev:Han som körde sv var rakad ca35-40år lika så han med ktm var oxo rakad såg ut som två pundare....
grott mongo skrev:har du hört nåt om hojarna?? Har inte sett några inlägg på ett tag nu.
DrGonzo skrev:Stulna natten till 3 maj från ett garage 2 våningar under jord på gatan Studiegången i Björkekärr. Hojarna stod inlåsta i en bur.
Hallå du! Har du fått hojarna?? Är själv uppväxt på Studiegången, känner det garaget bra, förr i tiden kunda man springa där hur som helst, då va d inga problem att ta sig ner i underjorden.. Jag bor vid Munkebäck nu och kommer hålla koll efter dom!!
Studigången e/va Härlandas ghetto :kocko (därav lilla bergsjön) men har tydligen inte blivit bättre med åren..
Blev av med varenda cykel jag ägt där
DrGonzo skrev:Tjuvsvinen har inte behandlat den väl men det kunde ha varit mycket värre. Hojen är uppenbarligen lagd i ganska låg hastighet på vänster sida (repor på backspegel, framkåpa, tank och passagerarhandtag samt lös fotpinne) Utöver det har den vad jag antar är de vanliga tjuvskadorna (uppborrat styrlås med repor över hela gaffelkronan samt misshandlat tanklock och förvaringslås)
Just nu känns det dock som allt det där spelar mindre roll... Hojen är hemma och det e fortfarande sommar!!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|