RebeX
THE Ninja
JA man får väl ha något o göra i vinter....
Dig vet man var man har, det är ju förväl! Snacka nu vett med bruttan så hon inte får några dåliga idéer angående den Rosa Moppeklubben!
Ingen ironi här inte!
JA man får väl ha något o göra i vinter....
Men vänta nu här !!! Vem e det som kör med Rosa hjälm
e det inte Mr K him self
Shit nu måste du ju bränna den på bål (sartans skit) I feel for you
Dig vet man var man har, det är ju förväl! Snacka nu vett med bruttan så hon inte får några dåliga idéer angående den Rosa Moppeklubben!
Ingen ironi här inte!
K får du inte ligga så det är därför du måste starta krig?
Ingen fara, så länge dom inte bytar namn till The pink Deathskulls eller något så lär hon inte vara mycket för det.
Behöver inte använda rosa för att ligga
Är inte det lite motsägelsefullt? Hehe...
Sluta nu å vela å våga vägra istället.
Jag vågar, vågar du?
The biggest challenge ever!
vi bara gör det!!!
haha ja la faktiskt till det efter jag hade kommenterat K insåg att ingen av oss behöver rosa för att ligga, vi bara gör det!!!
haha ja la faktiskt till det efter jag hade kommenterat K insåg att ingen av oss behöver rosa för att ligga, vi bara gör det!!!
Men vänta nu här !!! Vem e det som kör med Rosa hjälm
e det inte Mr K him self
Shit nu måste du ju bränna den på bål (sartans skit) I feel for you
Du har ju intre fattat grejjen sölkorv, det är inte den rosa färgen som gör mig helt upprörd och rebellisk utan de rosa moppefuckuna som irritrerar mig.
Det som OXÅ irriterar mig är vuxna män, som tillochmed är RR-Riders, förnedrar sig med skräp i sin signatur för att de tror att de ska få ligga ..... muhahahahaha ..... puckon
Hahahahaha .... Just ja .... Min laptimer visade 1.04.04 ett varv oxå, men jag förstår att den visade fel det varvet. Eftersom jag vet hur fort sölkorven kör och jag körde om honom så vet jag oxå att hans om min 1.04 tid inte är sann.Sölkorv!! Du Svalan körde faktist 1.04.23 på knudan sist innan han klotade Respekt
Sölkorv!! Du Svalan körde faktist 1.04.23 på knudan sist innan han klotade Respekt ...
Denna diskussionen påminner mig om nåt, har det inte funnits en sån här tråd tidigare i SH / RR historien?Hahahahaha .... Just ja .... Min laptimer visade 1.04.04 ett varv oxå, men jag förstår att den visade fel det varvet. Eftersom jag vet hur fort sölkorven kör och jag körde om honom så vet jag oxå att hans om min 1.04 tid inte är sann.
Varför tar du fight för Svalan? Är ni tilsammans eller? Jag tror du är kvinnan ..... muhahahahahahahaha
Personligen tycker jag denna tråden är på dagisnivå! Vuxna Män? nja....
du har ju intre fattat grejjen sölkorv, det är inte den rosa färgen som gör mig helt upprörd och rebellisk utan de rosa moppefuckuna som irritrerar mig.
Det som oxå irriterar mig är vuxna män, som tillochmed är rr-riders, förnedrar sig med skräp i sin signatur för att de tror att de ska få ligga ..... Muhahahahaha ..... Puckon :d:d
om du inte fattar att jag hatar dig svalan så fattar du ju inte heller ironin:
vi e T-birdsen såklart,vi hårda grabbar , som gillar motorer å köra fort
Om du kisar lite när du läser denna tråden, eller kanske håller för öronen så kan du oxå se (höra) ironin i min snart-är-sässongen-slut-så-vi-måste-ha-en-gnälltråd-att-skriva-av-oss-våran-frustration-i-trådPersonligen tycker jag denna tråden är på dagisnivå! Vuxna Män? nja....
I knew it!..., vi hårda grabbar, som gillar motorer å köra fort och pinkisarna e pink ladies såklart, söt små gulliga rosa flickor som gillar å dansa å skutta å ha roligt.
VARFÖR HAR "VUXET" FOLK INTE NÅGOT SOM HELST SINNE FÖR HUMOR???????
Nästa val ställer jag upp med MC-partiet!mr k for president!!!!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|