Gängkrig!

Svalan

Stor men snabb
Gick med
24 Dec 2007
Hoj
Cbr1000rr - 06
Men vänta nu här !!! Vem e det som kör med Rosa hjälm:va

e det inte Mr K him self

Shit nu måste du ju bränna den på bål (sartans skit) I feel for you :D

Stone Cold

Been there destroyed that
Gick med
2 Feb 2009
Hoj
Honda X11 Screaming Death edition Kawasaki GPZ-900 -86, Suzuki SV650 -01 Honda CBR1000RR -04 Repsol Dark Edition
Dig vet man var man har, det är ju förväl! Snacka nu vett med bruttan så hon inte får några dåliga idéer angående den Rosa Moppeklubben!:banana

Ingen ironi här inte!

:yoparty Ingen fara, så länge dom inte bytar namn till The pink Deathskulls eller något så lär hon inte vara mycket för det. :2cool

Yesssssssssssssss nu har dom äntligen ändrat mitt nick... Tack tack tack tack

Last edited:

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
K får du inte ligga så det är därför du måste starta krig?

Behöver inte använda rosa för att ligga

Är inte det lite motsägelsefullt? Hehe...
Sluta nu å vela å våga vägra istället.
Jag vågar, vågar du?

The biggest challenge ever!:yoparty

:yoparty Ingen fara, så länge dom inte bytar namn till The pink Deathskulls eller något så lär hon inte vara mycket för det. :2cool

Det gillar vi!

Last edited:

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Behöver inte använda rosa för att ligga

Är inte det lite motsägelsefullt? Hehe...
Sluta nu å vela å våga vägra istället.
Jag vågar, vågar du?

The biggest challenge ever!:yoparty

haha ja la faktiskt till det efter jag hade kommenterat K :tummenupp insåg att ingen av oss behöver rosa för att ligga, vi bara gör det!!!

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Men vänta nu här !!! Vem e det som kör med Rosa hjälm:va

e det inte Mr K him self

Shit nu måste du ju bränna den på bål (sartans skit) I feel for you :D

Du har ju intre fattat grejjen sölkorv, det är inte den rosa färgen som gör mig helt upprörd och rebellisk utan de rosa moppefuckuna :arsele som irritrerar mig.
Det som OXÅ irriterar mig är vuxna män, som tillochmed är RR-Riders, förnedrar sig med skräp i sin signatur för att de tror att de ska få ligga ..... muhahahahaha ..... puckon :D:tuttar:mad::huvet:D:banana

Om du inte fattar att jag hatar dig svalan så fattar du ju inte heller ironin:

Tsunami

Radical Riders
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
WS 1600 GSXR 600
Du har ju intre fattat grejjen sölkorv, det är inte den rosa färgen som gör mig helt upprörd och rebellisk utan de rosa moppefuckuna :arsele som irritrerar mig.
Det som OXÅ irriterar mig är vuxna män, som tillochmed är RR-Riders, förnedrar sig med skräp i sin signatur för att de tror att de ska få ligga ..... muhahahahaha ..... puckon :D:tuttar:mad::huvet:D:banana

Sölkorv!! Du Svalan körde faktist 1.04.23 på knudan sist innan han klotade :yoparty Respekt :Bugar

Jag tror inte han får Ligga i vilket fall som hälst det e faktist lite synd om killen :krama

Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Allt har sitt pris om man vill ligga
Ofta får man be och tigga
Äckelrosa signatur är ok
Det betyder inte att man är gay
Snarare att man den vill sätta
I en liten fin spätta

:tuttar

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Sölkorv!! Du Svalan körde faktist 1.04.23 på knudan sist innan han klotade :yoparty Respekt :Bugar
Hahahahaha .... Just ja .... Min laptimer visade 1.04.04 ett varv oxå, men jag förstår att den visade fel det varvet. Eftersom jag vet hur fort sölkorven kör och jag körde om honom så vet jag oxå att hans om min 1.04 tid inte är sann.

Varför tar du fight för Svalan? Är ni tilsammans eller? Jag tror du är kvinnan ..... muhahahahahahahaha:tuttar:arsele:va:yoparty:Bugar:banana:tungan:krama

Robz

Guest
Sölkorv!! Du Svalan körde faktist 1.04.23 på knudan sist innan han klotade :yoparty Respekt :Bugar ...

Stackars Svalan, han kommer få dras med ett omöjligt mål nästa år:
1.04 ligger nog en liten bit bort... det försvarades dock med frenetisk entusiasm.:D
* Att sänka sig 4 tiondelar kan ta ett år för en del,
att sänka sig 4 sek kan ta ett varv för en bråkdel*

Jag råkade bromsa lite sent på varv 4 och vips åkte bakomvarande fågel (som legat bakom, i fyra varv, sedan start) av...

/1.08.56

Last edited:

Tsunami

Radical Riders
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
WS 1600 GSXR 600
Jag har blivit lurad!

Svalan passade på och skriva på mitt konto när jag var och hämtade pizza:mad:

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Hahahahaha .... Just ja .... Min laptimer visade 1.04.04 ett varv oxå, men jag förstår att den visade fel det varvet. Eftersom jag vet hur fort sölkorven kör och jag körde om honom så vet jag oxå att hans om min 1.04 tid inte är sann.

Varför tar du fight för Svalan? Är ni tilsammans eller? Jag tror du är kvinnan ..... muhahahahahahahaha:tuttar:arsele:va:yoparty:Bugar:banana:tungan:krama
Denna diskussionen påminner mig om nåt, har det inte funnits en sån här tråd tidigare i SH / RR historien? :va

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
Personligen tycker jag denna tråden är på dagisnivå! Vuxna Män? nja....

Tycker det är mer facinerande att vuxna män inte förstår det roliga i sånt här. :död

Har någon sett Grease? T-birds vs Pinkladies, vi e T-birdsen såklart, vi hårda grabbar, som gillar motorer å köra fort:yoparty och pinkisarna e pink ladies såklart, söt små gulliga rosa flickor som gillar å dansa å skutta å ha roligt.:tuttar

I Grease är det oxå gängkrig mellan T-birds å Pink Ladies, men innerst inne är det ju bara på skoj, ochj vi älskar varandra såklart ändå:krama

[YOUTUBE-ID]VyumwOEg9K0[/YOUTUBE-ID]

VARFÖR HAR "VUXET" FOLK INTE NÅGOT SOM HELST SINNE FÖR HUMOR???????

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
du har ju intre fattat grejjen sölkorv, det är inte den rosa färgen som gör mig helt upprörd och rebellisk utan de rosa moppefuckuna :arsele som irritrerar mig.
Det som oxå irriterar mig är vuxna män, som tillochmed är rr-riders, förnedrar sig med skräp i sin signatur för att de tror att de ska få ligga ..... Muhahahahaha ..... Puckon :d:tuttar:mad::huvet:d:banana

om du inte fattar att jag hatar dig svalan så fattar du ju inte heller ironin:

mr k for president!!!!

vi e T-birdsen såklart,vi hårda grabbar , som gillar motorer å köra fort:yoparty

I knew it!!! alltid undrat vad det var för nått som putade ut där nere på din skinnställ :rofl:hihi

Last edited:

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Personligen tycker jag denna tråden är på dagisnivå! Vuxna Män? nja....
Om du kisar lite när du läser denna tråden, eller kanske håller för öronen så kan du oxå se (höra) ironin i min snart-är-sässongen-slut-så-vi-måste-ha-en-gnälltråd-att-skriva-av-oss-våran-frustration-i-tråd :tummenupp
Surgubbe:mad::tummenupp
..., vi hårda grabbar, som gillar motorer å köra fort:yoparty och pinkisarna e pink ladies såklart, söt små gulliga rosa flickor som gillar å dansa å skutta å ha roligt.:tuttar
VARFÖR HAR "VUXET" FOLK INTE NÅGOT SOM HELST SINNE FÖR HUMOR???????
I knew it!
mr k for president!!!!
Nästa val ställer jag upp med MC-partiet!

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras