Gängkrig!

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
Nä nu tror jag Rebbex slog huvudet när hon klota. Iofs kanske Mr k Wallraffat sig in bland killarna och är i grund och botten en Pinkey:va

Tvivlar på att han är en Pinkie, men däremot skulle jag inte bli förvånad om jag såg honom i damkläder, men bara för man är dam betyder ju inte att man är nån jävla pink lady... Iofs har jag väl inget direkt bevis på att det argumentet stämmer för jag e allt annat än en dam, but still!:yoparty

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Tvivlar på att han är en Pinkie, men däremot skulle jag inte bli förvånad om jag såg honom i damkläder, men bara för man är dam betyder ju inte att man är nån jävla pink lady... Iofs har jag väl inget direkt bevis på att det argumentet stämmer för jag e allt annat än en dam, but still!:yoparty

Är tyvärr tvungen att upprepa mig:rolleyes:

Hur mycket man än vill så är det svårt att få hår MELLAN brösten:arsele

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Vi kan hålla på med pajkastning á la förskola hur länge som helst, när det väl kommer till kritan är det jag som vågar gå emot moben och du som inte har tillräckligt med stake, vad du än säger.:D:tuttar:krama:arsele

Är det verkligen så. Jag skulle nog hellre påstå att vi bara valt varsin ström att följa. :tungan

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
Och det kommer från någon som utan att blinka klippte och klistrade in den av sin ledare angivna texten "Våga vägra rosa" i signaturen. :lol

Den som myntade uttrycket "våga vägra rosa" och var den första att skriva det i sin signatur en vecka innan gängkriget bröt ut var JAG, Rebex - The One And Only super deadly mega ninja:yoparty

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Den som myntade uttrycket "våga vägra rosa" och var den första att skriva det i sin signatur en vecka innan gängkriget bröt ut var JAG, Rebex - The One And Only super deadly mega ninja:yoparty

Ok. Då vet vi vem den riktiga Ledaren är. :Bugar Alla andra med den signaturen är alltså medlöpare som inte vågar tänka själv. ;)

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Och det kommer från någon som utan att blinka klippte och klistrade in den av sin ledare angivna texten "Våga vägra rosa" i signaturen. :lol

Det var RebeX som myntade uttrycket (Cudos) och det har inget med att "följa" någon, utan att ha ett eget val att inte vara någons Biatch utan vara sin egen "Herre". Mar du inte förstått detta palle så har du lite att läsapå ...:tummenupp

Nu flyttar jag de inläggen till gängkrigstråden.

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04

Min signatur må vara lite hängaruntig, men den är samtidigt unik.

Nu är det nog dags för Palle71 att bli lite småskrajsen tror jag.
Eller inte!?

Det var RebeX som myntade uttrycket (Cudos) och det har inget med att "följa" någon, utan att ha ett eget val att inte vara någons Biatch utan vara sin egen "Herre". Mar du inte förstått detta palle så har du lite att läsapå ...:tummenupp

Nu flyttar jag de inläggen till gängkrigstråden.

Vars var dem innan?

edit: Hittade ursprungstråden!

Last edited:

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Det känns inte riktigt som att det är accepterat att ha en signatur som säger Prospect. Därför har jag den lilla rosa istället, med en liten personlig touch.
Dessutom är det inte alltid helt fel att bara glida med. Lett har jag gjort och kommer att göra igen.

Jag tycker pråspekkt är lika löjligt som hängaraund ....

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras