Skönt att veta till en annan gång att man kan reda ut det.Jag gillar att du inte ger upp
Skönt att veta till en annan gång att man kan reda ut det.Jag gillar att du inte ger upp
Det syns att det det är du själv som har handlaget och inte verkstadsutrustningen som fixat.Den rafflande upplösning!
Köpte M15-kit. Gängade upp befintligt. Sen blev det både en gummistålbricka och en i koppar. Orkar inte förklara varför, men all good iaf ?.
View attachment 478208
Lärdomar:
1. Var bra att ha fett på gängtappen; tog mycket spån.
2. Var också bra att låta lite olja rinna igenom systemet. Kom lite spån till.
3. Var ju inget att oroa sig för.
View attachment 478207
View attachment 478209
Det syns att det det är du själv som har handlaget och inte verkstadsutrustningen som fixat.
Imponerad !
Snyggt ?Skönt att veta till en annan gång att man kan reda ut det.
Jag är nästan mest imponerad över att du lyckades både gänga nytt och dra i en ny plugg med hojen uppgillrad sådär
Lite OT men när jag jobbade på BMW så var det en fiffig kund som dragit sönder gängan i oljetråget (bil), han hade helt sonika skruvat in ett tändstift i hålet.
Stulit på en T4, vad var det för fattiglapp tro?Lite OT men efter att dom stulit lyktspolarna på min vw t4 så pluggade jag igen slangen med ett tändstift och det sitter kvar där ännu, minst 10 år senare.
Om du ff cyklar förbi får du komma m in på fika, vid tillfälle ?Jag är nästan mest imponerad över att du lyckades både gänga nytt och dra i en ny plugg med hojen uppgillrad sådär
OT: Men i många års tid har jag cyklat förbi dig på väg till jobbet.
Stulit på en T4, vad var det för fattiglapp tro?
Jag har slutat både i Västberga och Spånga, så nu okynnescyklar jag mest förbi där med ungarna i cykelvagn, jag är ju pappaledig, men jag ska ha det i åtankeOm du ff cyklar förbi får du komma m in på fika, vid tillfälle ?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|