Fan va surt....hoppas det inte är något allvarligtCompromize skrev:Ja, min hoj ville inte ända till Rörken idag, började spotta och fräsa halvvgs typ=(..
Fan va surt....hoppas det inte är något allvarligtCompromize skrev:Ja, min hoj ville inte ända till Rörken idag, började spotta och fräsa halvvgs typ=(..
Compromize skrev:Kom ni hem ordentligt grabbar? Jag tog mej iaf hem tillsist, men bågen var inte pigg på slutet=(
Benny Bubbla skrev:jodå jag är la hemma... kallt på slutet bara men annars var det skapligt....
synd på trasslet på din båge bara , haru blivit någe klokare på det ?
vi valde nog lite fel grupp antar jag för vi starta i blå grupp, men där lära man ha stödhjul för att inte rammla. sedan testa vi rosa och det var bättre sen blev det orange innan vi var nöjd....
iskalla_killen skrev:Det svänger ju en del på en go-kart bana. Körning på "riktig" bana lär ju vara löjligt kul
Bonjin skrev:Det ÄR löjligt roligt att köra på "riktig" bana
Så har ni chansen ta den
Compromize skrev:Det ser ju jävligt ljust ut med vädret idag!!
Några som är sugna att åka imorgon istället, om det här pissandet har slutat då?
iskalla_killen skrev:Hinner nog inte imorrn, men lördag på dan kanske... det e ju stuntkörning på Lunda kanske leta sig dit.
Benny Bubbla skrev:säger bara midlanda lö-sö
Kan inte hojen är på 1000mila serviceiskalla_killen skrev:Nån som ska med?
iskalla_killen skrev:Nån som ska med?
håller vädret baraiskalla_killen skrev:Nån som ska med?
Benny Bubbla skrev:håller vädret bara
vart när och hur ???
iskalla_killen skrev:Åker ner med spättan bakpå och åker från Ä-by vid 17. Antingen möts vi i stan runt 16 eller vid Älvkarlen 17. Kul på Midlanda?
Btw... känner du igen den här killen?
[/IMG]
Benny Bubbla skrev:vi had skit kul men det blev dock en insident med Hotspurs mc. olje filtret jenga upp sig på långrakan. spruta ur sig oljan på grenröret och ut på banan och bakdäcket. och med olja på bakdäcket är usvängen i svåraste laget så krachen var ett facktum. men han klara sig fint.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|