Gävle

Snorfen

Guest
andersbrink skrev:
I Gävle finns det väl bara postorder-bikers men så finns ju Rigge då feståss, fast hans känns lätt igen på att han alltid kör med ett hjul i luften - konstant, inga undantag.

Vad för typ av bekantskap/sällskap/gemeskap är du ute efter?

Jasådåså!!Såg ngr busfrön på både bak och framhjul alldeles vid stortorget i somras...kanske var han med sällskap?*S* Ska inte svära men nån hade nog en kameran med sig....

Inte ute efter ngr speciella, var mest nyfis om det fanns ngt ställe det brukar vara lite hojfolk på somrarna om man kanske,kanske skulle vakna ur dvalan och ge sig ut i verkliga världen...utanför lghten... :D
Men tyvärr lär man väl jobba häcken av sig hela sommaren för att hålla sig över vattenytan...men nån kväll ska man väl kunna slinka ner på stan...

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Snorfen skrev:
Jasådåså!!Såg ngr busfrön på både bak och framhjul alldeles vid stortorget i somras...kanske var han med sällskap?*S* Ska inte svära men nån hade nog en kameran med sig....

Inte ute efter ngr speciella, var mest nyfis om det fanns ngt ställe det brukar vara lite hojfolk på somrarna om man kanske,kanske skulle vakna ur dvalan och ge sig ut i verkliga världen...utanför lghten... :D
Men tyvärr lär man väl jobba häcken av sig hela sommaren för att hålla sig över vattenytan...men nån kväll ska man väl kunna slinka ner på stan...

Var knappast jag eftersom jag var utan körkort 5 månader i somras. Vad är en postorder-biker?

På lörda blir det hojåka med den här!! Ursäkta den dåliga bilden.

Bifogat

• dubz.jpg
    dubz.jpg
    31.4 KB · Visningar: 100

Snorfen

Guest
Rigge skrev:
Var knappast jag eftersom jag var utan körkort 5 månader i somras. Vad är en postorder-biker?

På lörda blir det hojåka med den här!! Ursäkta den dåliga bilden.

Ajdå...trist!Men iofs...hela sommaren var väl rätt trist....hoppas på bättring i år!

Joo..en postorder-biker är en som dels köper en hoj...gärna en japscustom..låt oss säga Virago 1100*urk*..sen kastar sig denne person över tillbehörskatalogen med lysten blick och extrautrustad hojen med örnar,live to die-backspeglar,born to loose...eeeh..eller hur det var...+fransar,nallar,kaffebryggare och allt du ens kan tänka dig!
Å naturligtvis han själv åsså...från topp till tå.
Mestadels medelåders män med stor plånbok,som kanske kört Monark 125 kubikare 1958 men nu på "äldre"dar tyckte det var dags att bli kool igen...
Sen när dom är ute och åker kan dom inte köra längre än 2km innan dom antingen måste fika,prata senaste budgetpropositionen eller tömma stomipåsen...
Usch vad jag är elak..men det bjuder jag på...
:hihi

Det där bli säkert kul det iaf!!!

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Sommaren va skitkul ändå! Förut vart det väl ofta upp å busa på sörby urfjäll men nu är ju det stängt så... tyckte det var allmänt dött på hojåkarfronten förra året.

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
Rigge skrev:
Sommaren va skitkul ändå! Förut vart det väl ofta upp å busa på sörby urfjäll men nu är ju det stängt så... tyckte det var allmänt dött på hojåkarfronten förra året.

mm, jag håller med. var roligare för nått år sen när det kunde komma en liten motard maffia & bränna däck i centrum :yoparty :Bugar

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
granath_ skrev:
ajaja, men det var oftast dom jag såg :va

du är väl en ekononisk man & tänker på däcken :tungan
Nästan såman åker 10-växlad med bockstyre iställe för en såndär halvcross-vibrator-hybrid :tungan

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
Rigge skrev:
Nästan såman åker 10-växlad med bockstyre iställe för en såndär halvcross-vibrator-hybrid :tungan

hehehe. nja, jag skulle vilja ha en motard :)

men på tal om ingenting, tittade på fuelmedia:s "Allstars" gissa vem det är som spinner med moppen då? :Bugar

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
granath_ skrev:
hehehe. nja, jag skulle vilja ha en motard :)

men på tal om ingenting, tittade på fuelmedia:s "Allstars" gissa vem det är som spinner med moppen då? :Bugar

Haha är det du????!!! Då har du vart med på lokalTV... grymt va?

DB

skiieur...
Gick med
17 May 2003
Hoj
2009, KTM EXC 450
andersbrink skrev:
De som köper en mini-moto på postorder åt sig själv och en pocket-rocket åt flickvännen?

Pocket rocket ----->
Salomon_PocketRocket05_B.jpg

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S