iskalla_killen
Boooooring
Äntligen fint väder!
Nån som vill hänga med på en tur idag? Dra iväg kring 14-15 tiden??
Nån som vill hänga med på en tur idag? Dra iväg kring 14-15 tiden??
iskalla_killen skrev:Nån som vill hänga med på en tur idag? Dra iväg kring 14-15 tiden??
iskalla_killen skrev:Blev en tur själv Hedemora t.o.r. enbart på småvägar... grymt fina vägar men trist att nöta själv
iskalla_killen skrev:Blev en tur själv Hedemora t.o.r. enbart på småvägar... grymt fina vägar men trist att nöta själv
iskalla_killen skrev:Torsdagkväll kanske??
yzf1000 skrev:Torsdag skulle nog funka för mig.
Säg en tid & plats så dyker jag nog upp om det är väder
Efter 16:30.
iskalla_killen skrev:18:00 vid OK Andersberg på torsdag?!
Det där var en skaplig underdrift får jag säga, tom jag tycker att det går för sakta på de där turerna...Boostmax skrev:... Inget rejstempo, så att ni vet... Blir det bra väder åker jag med från Överhärde (Mekverkstan därute) på Torsdag.
Fler som är intresserade?
Chefen Alabama skrev:Det där var en skaplig underdrift får jag säga, tom jag tycker att det går för sakta på de där turerna...
iskalla_killen skrev:Men då tar vi en tur själva istället. Jag är en newbie när det kommer till hojåka, men vill gärna åka fort (med mina mått mätta) ändå
Gavlestigen - Stjärnsund - Husby - Långshyttan - Hofors ToR? Med OK Andersberg 18:00 som startpunkt...
ska ni Skabe (lotta potta) ner till bicke veckan v.31 ?????skabe skrev:Kan tyvärr inte i helgen, men hänger gärna på en annan gång..
Kan inte idag, ska på jobbar tills typ nu kl17:15 i Sandviken, måste hem, hinna på bolaget, däcken tvärslut, mer bortförklaringar, ännu mer bortförklaringar...iskalla_killen skrev:Men då tar vi en tur själva istället. Jag är en newbie när det kommer till hojåka, men vill gärna åka fort (med mina mått mätta) ändå
Gavlestigen - Stjärnsund - Husby - Långshyttan - Hofors ToR? Med OK Andersberg 18:00 som startpunkt...
iskalla_killen skrev:Men då tar vi en tur själva istället. Jag är en newbie när det kommer till hojåka, men vill gärna åka fort (med mina mått mätta) ändå
Chefen Alabama skrev:Hur lång är rundan?
Jo, handla lampa till blinkers i HagaForsberg skrev:OT:
iskalla_killen: Åkte du förbi Statoil i Hagaström för cirka en timme sen?
iskalla_killen skrev:Jo, handla lampa till blinkers i Haga
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |