flimmer
Ny medlem
Som vädret ser ut nu åker inte jag heller... Inget kul att åka så långt i det här vädret...Hotspur skrev:Är inte helt säker om jag skall åka helelr, det regnar ju, men med lite tur(?) så slutar det till i em.
Som vädret ser ut nu åker inte jag heller... Inget kul att åka så långt i det här vädret...Hotspur skrev:Är inte helt säker om jag skall åka helelr, det regnar ju, men med lite tur(?) så slutar det till i em.
iskalla_killen skrev:Jag står över den här gången. Skall på med nytt framdäck först...
yzf1000 skrev:Vadå.....det däcket såg ju tokfräscht ut
iskalla_killen skrev:Precis vad jag tyckte, men Hotspur hade en annan åsikt om det
iskalla_killen skrev:Precis vad jag tyckte, men Hotspur hade en annan åsikt om det
Hotspur skrev:Apropå åka...ingen som missat detta va?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=51423
Mittsverigebanan vid Härnösand a.k.a. Midlanda
Compromize skrev:Nån som är sugen på att dra en repa imorgon om det är bra väder?
Kanske ut och kika efter nya vägar?
Inte helt omöjligt. Skall på med nytt däck idag sen är det väl upp till vädretCompromize skrev:Ok, fler som är på? Iskalla, Hotspur, Bubbla mm ?
Compromize skrev:Ok, fler som är på? Iskalla, Hotspur, Bubbla mm ?
Compromize skrev:Nån som är sugen på att dra en repa imorgon om det är bra väder?
Kanske ut och kika efter nya vägar?
Jag ska in till Gävle idag kl 17 å kolla på en lgh, efter det har jag inte mkt för mig... hänger på om det blir något!!Compromize skrev:Ok, fler som är på? Iskalla, Hotspur, Bubbla mm ?
Tompaelias skrev:Jag är sugen o åka en sväng idag.. kul om vi kunde bli ett gäng..
Förslag på tid o plats?
Taget! Fast jag behöver hjälp med att hitta dit... Ska kolla kartan Gula Sidorna...iskalla_killen skrev:18:00 vid OKQ8 på söder… Några förslag vart vi skall åka?
flimmer skrev:Taget! Fast jag behöver hjälp med att hitta dit... Ska kolla kartan Gula Sidorna...
Inga förslag på vägar, är med på allt så länge jag kan hålla mitt eget tempo!!
iskalla_killen skrev:Kan vi inte ta lite senare än 17:00? En annan har ju skaffat framdäck med MÖNSTER som skall monteras efter jobbet. 17:30 el 18:00 vid OKQ8 på söder… är det helt galet? Några förslag vart vi skall åka?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|