Gå ur Facebook?

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Det har det väl? Att de sparar informationen och därmed kan använda den igen om man startar upp ett nytt konto, därmed att man kan få sina gamla vänner som vänförslag. :)

Näe, i texten påpekar dom bara att backuper ligger kvar i systemet, inte att det är aktivt i bakgrunden längre :)

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Är det för övrigt nån som är duktig på Facebook utvecklar-gränssnitt så får denne VÄLDIGT gärna PMa lite tips.

Försöker skapa egna "Tabs" till en sida och har hittat en väldas pedagogisk tutorial, men när man följer den stämmer det inte alls med hur det ser ut i verkligheten. Börjar tro att det är en bugg nånstans men har för dålig koll så det kan lika gärna vara SBS.

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Är det för övrigt nån som är duktig på Facebook utvecklar-gränssnitt så får denne VÄLDIGT gärna PMa lite tips.

Försöker skapa egna "Tabs" till en sida och har hittat en väldas pedagogisk tutorial, men när man följer den stämmer det inte alls med hur det ser ut i verkligheten. Börjar tro att det är en bugg nånstans men har för dålig koll så det kan lika gärna vara SBS.

Vill inte påstå att jag är duktig på det och har inte koll på det du behöver. Men om du följer en tutorial så är det möjligt att den helt enkelt är outdated.

chrismalm

Ny medlem
Gick med
5 May 2003
Hoj
giiiiixxxxxxeeerr K2
Bara att avsluta kontot. Dock tar det några veckor innan Facebook verkligen
raderar det så att du inte kan logga in igen.

Bra beslut för övrigt! :tummenupp

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Vill inte påstå att jag är duktig på det och har inte koll på det du behöver. Men om du följer en tutorial så är det möjligt att den helt enkelt är outdated.

Awesome..

Om du VILL (snälla.. snälla pliiiz) så får du jättegärna försöka hjälpa/guida/lära mig lite hur fan man bär sig åt. Bör ju inte va så jäkla svårt egentligen och jag är inte HELT hjärndöd bakom tangentbordet (men lite).

Dessutom är det för racingens skull, så du kan se det lite som Pro Bono för nåt du förhoppningsvis tror på ;)

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Näe, i texten påpekar dom bara att backuper ligger kvar i systemet, inte att det är aktivt i bakgrunden längre :)

Fast ett borttaget konto är inte aktivt. Ingen ser något som fanns på ditt konto inkl bilder du lagt upp och taggar som var satta med ditt namn.
Att infon ligger kvar en period är nog inget konstigt men det är nog ingen längre period då facebooks servrar inte är oändligt stora.

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Awesome..

Om du VILL (snälla.. snälla pliiiz) så får du jättegärna försöka hjälpa/guida/lära mig lite hur fan man bär sig åt. Bör ju inte va så jäkla svårt egentligen och jag är inte HELT hjärndöd bakom tangentbordet (men lite).

Dessutom är det för racingens skull, så du kan se det lite som Pro Bono för nåt du förhoppningsvis tror på ;)

Ojsan hade helt glömt denna tråden. Om det inte lösts sig än så får du gärna PMa mig information om vad det är du försöker göra, var du försöker göra det, och hur långt du kommit/vad du fastnade på :)

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Jag har definitivt åsikter om att flödet fylls av bilder på folks mat, eller åtskilliga inlägg om dagen gällande allt från att nåns chef är dum i huvet till loose stool.

De som förpestar ens flöde ryker som vänner eller så stänger man bara av aviseringarna för dem så att man slipper läsa skiten. Ibland är det bra att ha kontaktytan iaf.

Och sådana där jääääääääääävla uppdatering från motionsappar. Sådant borde förbjudas.

En liten tröst är ju tanken på de stackars NSA-analytikerna som måste spendera sina dagar med att gå igenom folks bilder på middagar, uppdateringar om hur långt de sprungit ikväll och badbilder med överklistrade väderprognoser för att försöka lista ut om de planerar att störta ett plan i en offentlig byggnad eller inte.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO