Hultan skrev:Jag har 0.5, det är väl inte så att det brinner i ledningarna, men för forumet borde det ju verkligen räcka..
Är det nån mer som upplever det trögt väldigt ofta?
Glocalnet just nu, men har haft telia innan och tyckte det var samma där då och då..snaijk skrev:har också 0.5 och det går aldrig trögt! Tar cirkus 0.5 sekunder från det man klicka tills sidan är laddad, vad har du för isp?
Okaj! det är väl bara jag som är för rastlös då! ;-)Alex.J skrev:Märker ingen skillnad
Hultan skrev:Jag har 0.5, det är väl inte så att det brinner i ledningarna, men för forumet borde det ju verkligen räcka..
Hehe, ja.. Dessa sekunderna är viktiga..Scott Sexpump skrev:Jag har märkt att SH.COM laddar snabbare hemma hos Morsan o Farsan än hemma hos mig!
De har Telia ADSL 0.5Mbit och jag har 10Mbit (10 in och 10 ut...)
Vilka problem vi har...
Scott Sexpump skrev:Jag har märkt att SH.COM laddar snabbare hemma hos Morsan o Farsan än hemma hos mig!
De har Telia ADSL 0.5Mbit och jag har 10Mbit (10 in och 10 ut...)
Vilka problem vi har...
Hultan skrev:Okaj! det är väl bara jag som är för rastlös då! ;-)
Hehe, nej då, jag stänger av nedladdningar osv, när jag surfar ofta, men det kan ändå bli segt..Alex.J skrev:Eller så tankar du en massa p*rr och så äter det upp din lina
Nej jag vet det.. Och datorn är ok med.. Det är väl tillfälliga dips i nätet..Mar skrev:Du borde inte behöva mer än 0,5 för att öppna vanliga sidor. Skall funka utmärkt! Din dator kanske blir slöare å slöare
/M
Nitrous skrev:Vad har du för ISP?
/Nitrous
Ja det var faktiskt en grej jag glömt med.. Så mycket att ställa in och fixa till när man blåst hela burken för ett tag sen!Paroxyst skrev:Torde väl ha och göra med hur stor cachefil ni har för internetfiler. Cookies m.m. Om det börjar gå trögt prova rensa ur internet explorers folder för temporära filer. Verktyg/Internet-Alternativ..
Följde ditt råd, gick fan så mkt fortare.. TackParoxyst skrev:Torde väl ha och göra med hur stor cachefil ni har för internetfiler. Cookies m.m. Om det börjar gå trögt prova rensa ur internet explorers folder för temporära filer. Verktyg/Internet-Alternativ..
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|