Går i köptankar Yamaha R1 98

nasholm6

Hooters Chicago ; )
Gick med
19 Jun 2004
Hoj
Retta
King

Jag har en -98 som jag betalar 560:- månad/halv till IF, dom skulle har 1660:- månad/helförsäkring. Själv är jag 25år o bor i ume.
Jag köpet min i våras och åkte så mycke jag kunde under sommaren och var helnöjd. Det enda negativa om hojen är att styrfladder lätt uppstår om man inte har styrdämper på den.
Sen tycker jag att R1 är den absolut snyggaste sporthojen runt 98-99 om man jämför med Bladen, Ninjan och Gsx.

willy

Alla sätt är bra, utom dem dåliga.
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
Honda RS125-05, såld. Prototyp RSV Mille R
någon som har reg nr på en gsxr 750 98-01 o lägga ut?

joppe670

Joppe
Gick med
2 May 2004
Hoj
R1
Retta Försäkring

Tjenis!!! Jag betalar 850kr/mån halv när den är påställd
Jag har en 01:a Folksam va billigast i mitt fall mvh joppe

IQ

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2004
Hoj
F800
R1:a -99, Står på mig 25år.

Folksam 6266 helår/halvförs.
LF 10221 halvår/halvförs.
Trygg Hansa 10086/Helår.
Skandia Halvförsäkring. 898 kr månad påställd / 92 kr månad avställd.

All_to_slow

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2003
Hoj
Såld
R1 -02
Jag: 22
Kk mc: 2001
Folksam 750kr/mån trafik
Bor:Växjö

Självkart står hojen på mig

edit: Larm och klass 3 kätting, förvaras på hemlig och larmad ort på vintern

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Hoj
cb1100
Rättning: 00 fick högre utväxling på ettan inte lägre, men skillnaden är kanske 5 knyck vid rödstrecket.
Inga åtgärder görs på växellådan på dessa garantimässigt, det var kopplingen som åtgärdades på 98orna.

Fabriksuppgift är 110kw.

Det som händer om du försäkrar en 55kware som nu då är ostrypt är att bolaget kan vägra betala ut ett skit i fall de nu plötsligt skulle komma på att det är nåt fuffens.

Om denna hojen tror jag jag sett 20 trådar om just dessa saker på bara den korta tid jag varit här, på en sökning drunknar man i svar på presis alla dessa frågor.

Last edited:

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
898 kr månad påställd / 92 kr månad avställd

va menar de igentligen med det här om man ska ställa av hojjen måste det minst va en månad eller drar de för hela månaden om man ställer av i en pg månad...

om man skulle råka va utomlands 2veckor varje månad eller nått

Exup

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
Aprilia Rsv 1000R FACTORY-08
Elgasen skrev:
Leta efter hoj du söker på www.bytmc.com alla bildernas filnamn innehåller det aktuella objektets regnr som tex hojen nedan som är en GSXR750 -00 och har regnr ZAZ316

http://www.bytbil.com/images/jongabsodertalje/ZAZ316-1000.jpg
Haha,är du säker,kollade några Gsxr med varierande årsmodell: En Gsxr 1000-01 regnr:ZZE052, En Gsxr 600-04 regnr:ZAK594, En Gsxr 750-95 regnr:ZAL963.Tror bestämt att Suckorna har lagt beslag på bokstaven Z i början på regnummret :rolleyes:

Last edited:

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Poacher skrev:
Rättning: 00 fick högre utväxling på ettan inte lägre, men skillnaden är kanske 5 knyck vid rödstrecket.
Inga åtgärder görs på växellådan på dessa garantimässigt, det var kopplingen som åtgärdades på 98orna.

Fabriksuppgift är 110kw.

Det som händer om du försäkrar en 55kware som nu då är ostrypt är att bolaget kan vägra betala ut ett skit i fall de nu plötsligt skulle komma på att det är nåt fuffens.

Om denna hojen tror jag jag sett 20 trådar om just dessa saker på bara den korta tid jag varit här, på en sökning drunknar man i svar på presis alla dessa frågor.
hojjen är ju alltid trafikförsäkrad nomather what,, hur ska ja kunna veta det om ja ringer å säger att ja ska försäkra min hoj... då säger de aa då va det fixxat tack och adjö..?

har nu 50k till förfogande va tycker ni ja ska satsa på..?

hittar massa 98or endel begär för mkt endel är koppling å lager på å begär endå mkt!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln