Gör slut med era tjejer för h*lvete!!

Maximilia

Guest
Tjejen, du låter så ilsken...

....känner aggresiva vibbar.... :mad: :7peta Voffödådå?? :confused:

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Poser ..... :7peta

Tjööp ett helställ då.. då får du rejsing! ;) o puckar.

(nää har inget att lägga till i diskussionen i övrigt :rolleyes: )

/z :corn

MikkE

Guest
Massa läsande.... orkar inte gå igenom allt.

Var det inte bara dragkedjen som hade pajjat? Sy om den bara.

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
MikkE skrev:
Massa läsande.... orkar inte gå igenom allt.

Var det inte bara dragkedjen som hade pajjat? Sy om den bara.

Mmm.. Det är ju inte bara EN kedja som gått sönder och det pris jag fått är för högt. Då kan jag lika bra lägga några spänn mellan och få ett som sitter bättre oxå... Köper nytt idag.. Har inte haft tid att köpa tidigare, och de jag har hittat beggade är inte min smak...
Men.. Gör det själv då, du som är syhitler.... Hmm... nä. Sömmarna ska sys med kevlartråd och det är ett j'vla jobb med att sprätta osv. och jag behöver ett ställ igår.... :tungan

Om jag är arg!? Nope, bara trött på att folk inte kan hålla sig till trådens ämne... Frågna var inte att utreda om jag ska köpa nytt eller beggat, men tråden handlade plötsligt om det... Typiskt sporthojsfenomen...

@Zeal: Är absolut posör! Kolla min hoj, godt däääm!! Funderade på helställ, men kom på att den extrautrustning jag behöver för att kunna använda det kostar för mycket... Sen vet jag heller inte om det är värt att gå igenom ett könsbyta bara för att kunna kissa "i" ett helställ... :rolleyes:
BTW: Du är en j'vla bääänger som inte ska med på SR

/FW

zeo

=^.^=
Gick med
8 Apr 2005
Hoj
Retta
watson skrev:
Jag knäskrapar och måste därför ha puckar...

Skrapar du på bana eller gata?

watson skrev:
... Köper nytt idag..

Vad blev det för ställ?

Tips: hittar du inget snyggt damställ med puckar, gör som en jag känner, skruva dit ett par tjocka metallplattor, det varar längre än plast...

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
zeo skrev:
Skrapar du på bana eller gata?

Vad blev det för ställ?

Tips: hittar du inget snyggt damställ med puckar, gör som en jag känner, skruva dit ett par tjocka metallplattor, det varar längre än plast...

Gata... Bor i sthlm och får hybris av denna licenshysteri...
Det blev tillslut ett Alpinestar TZ-1. Alldeles för dyrt, men det enda som passade och som de hade hemma.... :(

/FW

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2fast4hjo skrev:
Varför är du :( varför köpa om du inte är nöjd :confused:

Jag behöver ett skinn för att kunna köra hoj, vilket är det jag gör mest hela dagarna under säsongen. Det betyder inte att jag tycker att det är ROLIGT att pynta 10 lock för det!! :kockoHade det funnits ett som var billigare och satt lika bra hade jag köpt det.
Jag är nöjd med mitt skinn men skulle vara mer nöjd om jag faktiskt hade 10 lock att bara ta fram och lägga på något jag inte räknat med. Är du millionär eller?! Eller så är det så att du kanske helt enkelt har bättre ekonomi än jag för att du inte har egen hoj...

/FW

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
watson skrev:
Är du millionär eller?! Eller så är det så att du kanske helt enkelt har bättre ekonomi än jag för att du inte har egen hoj...

/FW

Sambon är snickare i norge :rofl Vi hade BARA räkningar på 16000 den här månaden....hus..två bilar, motorcykel, fasta kostnader, lån, slip on, virke till altan mm mm :huvet

Du behöver fan i mig inte vara otrevlig, :mad: det verkade bara som att du var missnöjd med det stället som du hade köpt...reagerade inte på priset över huvudet taget...att det är en dyrt med utrustning vet alla som har detta intresse.

En :tuttar som jag känner köpte i dagarna detta för
7000.

Vi åker också på all vår lediga tid... 700 mil sedan skärtorsdagen :3freak

Bifogat

• skinnställ.jpg
    skinnställ.jpg
    7.7 KB · Visningar: 51
Last edited:

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2fast4hjo skrev:
Sambon är snickare i norge .............
........Vi åker också på all vår lediga tid... 700 mil sedan skärtorsdagen :3freak

Jag vet faktiskt inte om jag kan bli nåt annat än otrevlig när ditt inlägg var så drygt. Antagligen fanns det en anledning till att jag inte var riktigt nöjd och om du inte kunde räkna ut det själv genom alla inlägg i tråden så hade du inte behövt skriva nåt övht.
ATT DET FINNS BILLIGA SKINN ATT FÅ TAG I, VET JAG!!! Därav denna tråd!! Jag behövde tyvärr skinnet snabbt och hann inte vänta till höstrean... :rolleyes:

/FW

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...